BILLA je levná i v roce 2019
Už od ledna se mohou zákazníci BILLY těšit na novou kampaň, která jim pravidelně přinese výběr produktů za extra výhodné ceny. Akce je pokračováním kampaně „Billa je levná,“ která odstartovala již v roce 2016. Celý příspěvek →
Prodej elektroniky podpoří i dobrý výběr hudby
Při prodeji elektroniky je nutné promýšlet i správné osvětlení či výběr hudby. Obojí totiž dokáže ovlivnit náladu zákazníka a jeho ochotu utrácet. Celý příspěvek →
Nová kampaň podpoří cestovní ruch z USA do České republiky
Jako výsledek vzájemné spolupráce na marketingových aktivitách v oblasti příjezdového cestovního ruchu spustilo Letiště Praha, agentura CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu reklamní kampaň v New Yorku. Celý příspěvek →
Cestovatelské veletrhy Go a Regiontour připomínají, že cestování je o vzácných maličkostech
Veletrhy cestovního ruchu Go a Regiontour odstartovaly novou komunikační kampaň, která zobrazuje všední momenty z cest. Koncept celé kampaně vznikl in-house ve společnosti Veletrhy Brno. Na realizaci se podílela brněnská agentura Kreatura. Celý příspěvek →
Visa se stává prvním hlavním sponzorem ženského fotbalu UEFA
Společnost Visa oznámila uzavření dlouholetého partnerství s organizací UEFA. Visa se tak poté, co UEFA oddělila sponzorská práva pro ženský a mužský fotbal, stala vůbec prvním sponzorem UEFA v historii, zaměřeným čistě na ženský fotbal. Celý příspěvek →
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výzkumu. Návrh a realizace je dílem společnosti Dago. Celý příspěvek →
Legrace i inspirace s novou edicí Kinder Surprise
Od nového roku se můžete těšit na zbrusu novou edici plnou báječných překvapení. Uvnitř křehkých čokoládových vajíček na vás čeká celkem osm nebojácných Mimoňů, kteří se vydávají na cestu kolem světa. Celý příspěvek →
Urbanstore.cz vsadil na prodloužené vrácení
UrbanStore představil letošní vánoční kampaň. Pod hlesem „Pohádkové Vánoce“ prezentují letošní vánoční benefity – slevy až 50 %, doprava zdarma a možnost prodlouženého vrácení do 15. ledna. Herci se stali přímo zaměstnanci společnosti. Celý příspěvek →
Seznam.cz rozvíjí video reklamu, nově ji nabízí i v Skliku
Společnost Seznam.cz přináší zadavatelům a agenturám novinku v podobě video reklamy v důvěrně známém prostředí reklamního systému Sklik. Ke stávajícím osvědčeným možnostem nákupu inzertního prostoru tak přidává další. Celý příspěvek →
Palírna U Zeleného stromu slaví 500 let
Aby si každý mohl připít něčím výjimečným přichází se super prémiovým produktem Stará myslivecká Single Barrel. Ve vybraných gastronomických provozovnách je whiskovka 0,04 l k dostání od 150 Kč. Celý příspěvek →
Obyvatelé střední Evropy důvěřují umělé inteligenci
Přibližně 90 % obyvatel střední a východní Evropy má obecné povědomí o umělé inteligenci, tak zní výsledky nejnovější studie společnosti IBM vypracované agenturou NMS Market Research. Celý příspěvek →
Ocenění TOP In-store realizace měsíce října 2018 získala kampaň Světelný rámeček s kapslemi Jacobs
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc říjen 2018 se vítězem stala realizace Světelný rámeček s kapslemi Jacobs. Celý příspěvek →
Jägermeister odkryl tajemství úspěchu nultých let
Od začátku nového milénia si mnozí slibovali změnu. U někoho žádná nenastala, ale jiným nultá léta významně změnila život. Aktérům a jejich legendárním počinům, které vznikaly v letech 2000–2009, vzdala hold kampaň From 00’s to Heros od Jägermeisteru. Celý příspěvek →
50 přání k 50. výročí značky Kinder
Tento rok je pro oblíbenou čokoládovou značku Kinder z Ferrero Group naprosto výjimečný, slaví totiž své 50. výročí. Při této příležitosti se značka ve své kampani rozhodla udělat radost 50 lidem pomocí soutěže o splněná přání. Celý příspěvek →