Výsledky vyhledávání pro:

Reklama

Sportisimo uvedlo nový vánoční spot

Největší řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu dnes spustil svou vánoční kampaň, v níž se stala hlavním leitmotivem obyčejná skříň. Ve videu totiž nabádá ke koupi takových vánočních dárků, které udělají opravdovou radost a nebudou po Vánocích jen „ležet ve skříni”. Celý příspěvek →

Marketing
Komunikace
Reklama

Česká kampaň s Prvokem obletěla svět

Stavební spořitelna České spořitelny (Buřinka) letos vsadila na spolupráci s umělci a vědci. Cílem symbiózy s týmem sochaře Michala Trpáka bylo nastartovat změny ve stavebnictví a v bydlení. Společně v červnu za 48 hodin vytiskli první český 3D tištěný dům, Prvoka. Celý příspěvek →

Komunikace

Swatch spouští comebackovou kampaň

Legendární švýcarská značka hodinek Swatch posiluje komunikační a marketingové aktivity na českém trhu a chystá otevření prvního monobrandového butiku u nás. Komunikaci pro český a slovenský trh má na starost pražská kreativní agentura advertia digital Honzy Borýska. Celý příspěvek →

Marketing

Mluvčí roku 2020 zná své vítěze

Nejlepší mluvčí veřejného sektoru, soukromého sektoru a PR tým roku. PR Klub představil výsledky letošního ročníku oborového ocenění. Kvůli koronavirovým opatřením byl slavnostní galavečer nahrazen předáváním cen v ateliéru. Celý příspěvek →

Reklama
Marketing
Reklama
Marketing

K postupu do extraligy pomůže Rytířům nový generální partner Kaufland

Rytíři Kladno to s postupem do extraligy myslí vážně. Na začátku sezóny získali do sestavy zvučnou posilu, kterou se stal Tomáš Plekanec. Navíc mají další zbraň, která pomůže k dosažení hlavního cíle a také k úspěšnějším výsledkům. Tradiční hokejový klub uzavřel spolupráci se společností Kaufland, která se stala novým generálním partnerem kladenského hokeje. Celý příspěvek →

Reklama

Agentury Knowinstore a ONEplanet,ONEbusiness představily Tokinomo

Na český trh vstupuje nový interaktivní retailový a marketingový nástroj – promo robot TOKINOMO, který k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo a zvuk. Díky pokročilé technologii propagovaný produkt doslova ožije před kupujícím, osloví ho, začne se hýbat a vysvětlí mu výhody, proč výrobek koupit. Celý příspěvek →

Komunikace
Reklama
Reklama