banner_left

Výsledky vyhledávání pro:

Komunikace

MALL.cz uvádí bezstarostné léto

Internetová nákupní galerie Mall.cz spustila tematickou letní kampaň s důrazem na své služby a off-line činnosti. Veškeré vizuály ke kampani, stejně jako další marketingové aktivity, jsou přizpůsobeny podpoře partnerství Mezinárodní filmového festivalu Karlovy Vary, se kterým společnost spolupracuje již třetím rokem. Celý příspěvek →

Reklama

BeWooden v letní kampaní podporuje turistické dobrovolníky

BeWooden spouští v těchto dnech kampaň, jejímž cílem je upozornit na dobrovolnou činnost několika desítek tisíc členů Klubu českých turistů, díky kterým patří Česko mezi jednu z nejlépe značených turistických tras na světě. V letní kampani „Nesejít z cesty“ také ukáží netradiční místa v ČR a upozorní na odpovědný přístup jednotlivců k přírodě. Celý příspěvek →

Reklama
On-line

Internetové stránky Wüstenrotu v novém kabátě

Wüstenrot spustil novou podobu svých internetových stránek. Změny se týkají nejen vzhledu, ale přinášejí i nové funkce s cílem zlepšit uživatelský komfort všem návštěvníkům. Nové stránky nabízí lehce změněný vzhled, sjednocený design kalkulátorů, ale především nové funkce. Celý příspěvek →

Reklama

Všichni rádi dostáváme dárky – to se nemění, stejně tak ani efektivita reklamních předmětů

(-pr-) Marketéři popouští uzdu své fantazie a stále častěji se přiklání k výběru skutečně originálních reklamních předmětů, právě ze zakázkové výroby. Proč? Odpověď je jednoduchá – reklamní dárky jsou nadčasové a rovněž jejich účinnost! Pro marketéry je totiž čím dál obtížnější v dnešní přehlcené době svou cílovou skupinu zaujmout. Standardní reklamní předměty nefungují tolik, jako dřív, a proto je nezbytné, aby zvolený produkt byl personalizovaný a nápaditý.

Z rozsáhlých průzkumů mezinárodních organizací z oboru reklamy dokonce vyplývá, že například náklady na jeden reklamní účinek (CPI) u reklamních předmětů jsou asi třikrát nižší než spot v televizi. Současně se také můžeme dozvědět třeba, že 77 % obdarovaných oceňuje účelnost praktičnost dárku. V záplavě inzercí, remarketingu a médií, roste imunita příjemců těchto sdělení. Z toho vyplývá, že originální reklamní předměty jsou možná jedinou formou propagace, která skutečně funguje.

Zakázková výroba ovšem neznamená jen originalitu. Výhod, které nabízí, je mnohem více. Máte možnost si sami specifikovat přesný design výrobku, vlastní tvar, kvalitu, zvolenou technologii brandingu, materiál či jakékoli další příslušenství. Čím více produktů objednáte, tím obvykle klesá cena za kus.  A pokud objednáte produkty s dostatečným předstihem, velice pravděpodobně bude cena mnohem příznivější, než u skladových zásob.

Jak to může vypadat v praxi? Podívejme se na geniální spojení pramenité vody Rajec a reklamních tkaniček od společnosti Silic Média!

Kampaň, kterou vymyslelo kreativní oddělení značky Rajec, měla díky perfektně zvolenému reklamnímu předmětu a celé komunikaci virální efekt.

V kampani „Zavaž se k pohybu“ přesvědčovala nerozhodnuté, aby začali s pohybem. Těm, kdo se zavázali to s pohybem zkusit, věnovali potisknuté tkaničky, které každý den připomenou, že je potřeba udělat další krok.

Reklama
Reklama
On-line
Reklama
Reklama

Air Bank spouští novou kampaň

Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí: jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání více výhod, než kolik účet stojí. Celý příspěvek →

Reklama

Jihlavanka ukazuje novou tvář

Český výrobce kávy, Jihlavanka, přichází s novou komunikační platformou Pauza na pořádné kafe. Navazuje s ní tak na své tradiční téma odměny a poctivé práce. Tentokrát se však soustředí na tu “nepracovní” část. Celý příspěvek →

Branding
Reklama

Direct spouští další vystříhanou kampaň

Direct pojišťovna po necelém roce přichází s další reklamní kampaní, tentokrát zaměřenou na konkrétní produkty, kterými chce pojišťovna podpořit a komunikovat své poslání – měnit svět pojišťovnictví k lepšímu tak, aby lidem v průšvihu pomáhal. Celý příspěvek →

Výzkum trhu

32 procent Čechů preferuje značkové oblečení

Trendovou módu nakupují podle očekávání zejména mladé ženy, pro které je vzhled oděvů často důležitější než jeho funkčnost a pohodlí. 32 procent dotázaných preferuje značkové oblečení, častěji to jsou muži; naopak 45 procent Čechů tvrdí, že značka pro ně není příliš důležitá. Celý příspěvek →