On-line

Alza.cz začala zahraniční expanzi

Alza.cz rozšiřuje své obchodní aktivity a zboží ze svého rozsáhlého portfolia nově zasílá do 26 zemí Evropy. Pro evropské zákazníky je určena nová mezinárodní doména www.alzashop.com.

„Expanze do zahraničí je dalším logickým krokem v rozvoji společnosti. Využijeme našich nejsilnějších stránek jako je skvěle zpracovaný eshop, obrovská nabídka okamžitě dostupného zboží a vyladěné logistické procesy, které jsou naší chloubou a pomohly nám vydobýt si dominantní postavení na českém trhu,“ říká Ing. Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz. „Budeme velmi efektivní, a evropským zákazníkům nabídneme maximální nákupní komfort,“ doplňuje Tomáš Havryluk.

alza_2

Alza.cz má na českém trhu dominantní postavení a s velkým náskokem vede tabulku prodejů před všemi konkurenty jak z oblasti eshopů, tak z okruhu řetězců kamenných prodejen. Svým zákazníkům nabízí nejširší nabídku zboží: aktuálně se jedná o více než 70 tisíc položek a 46 tisíc produktů skladem od více než 1600 značek z oblastí výpočetní techniky, elektroniky, hraček, módních trendů ale také elektronického obsahu. Kromě perfektních služeb a inovativního přístupu se pyšní vysokou mírou zákaznické loajality, která je srovnatelná s nejlepšími světovými obchodníky.

„Alza patří mezi nejúspěšnější internetové obchody i v evropském měřítku – Česká republika je totiž podle studie agentury GfK z pohledu internetového obchodování nejvyspělejším evropským trhem. Téměř 40 % prodejů technických produktů je v ČR realizováno prostřednictvím internetu,“ uvádí Tomáš Havryluk. „Denní návštěvnost webových stránek alza.cz přesahuje 300 tisíc uživatelů,“ dodává T. Havryluk.

V rámci první fáze expanze neplánuje Alza.cz otevírat v zahraničí nová obchodní místa. Počítá však s budováním dalších logistických center, která umožní optimalizovat logistické náklady spojené s pokrytím evropského trhu. Alza.cz je kromě jiného prvním obchodníkem ve střední a východní Evropě, u kterého byl v rámci pražského showroomu otevřen zcela nový prodejní koncept Apple Shop, který nabízí kromě plného portfolia produktů Apple i stálou přítomnost zaměstnanců této společnosti.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *