Reklama

Česko – Země příběhů

Kampaň na podporu domácího cestovního ruchu „Česko – Země příběhů“ má za sebou první fázi. Dle průzkumu agentury ppm factum research kampaň kladně hodnotí 89 % dotazovaných z řad aktivních cestovatelů.

CzechTourism se tak podílel na zvýšení zájmu Čechů o návštěvu atraktivních destinací a trávení dovolené v Česku. Nyní se kampaň objeví i na televizních obrazovkách.

S kampaní agentury CzechTourism „Česko – Země příběhů“ se veřejnost může setkávat již od loňského září. Netradiční příběhy z rozličných zákoutí Česka plní internet, rozhlas a tištěná periodika. Slogan „Česko – Země příběhů“ zaznamenalo 36 % cílové populace. 89 % respondentů hodnotí celou kampaň jako podařenou a líbivou.

czech tourism_obr

Kampaň už také u Čechů vykazuje vliv na výběr dovolené: „Lidé z cílové skupiny aktivních cestovatelů s vyšším ekonomickým statutem začínají mnohem více plánovat nejen dovolenou, ale i prodloužené víkendy. 98 % z nich vnímá cestování po ČR velmi pozitivně, a zároveň se domnívají, že ČR nabízí dostatek turisticky zajímavých míst.“ konstatuje generální ředitel CzechTourism Ing. Rostislav Vondruška.

CzechTourism nyní vstupuje s kampaní do další fáze, v rámci televizní reklamy se dostane k nejširšímu publiku. Tři 30“ spoty představí Česko jako atraktivní destinaci jak pro trávení aktivní dovolené, tak pro poznávání kulturního dědictví či pro nerušenou relaxaci v lázních.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!