banner_left
Marketing

Jarní kampaň pro Miele připravuje DORLAND

Společnost Miele zahajuje v květnu kampaň zaměřenou na prezentaci produktových novinek s důrazem na mimořádnou kvalitu spotřebičů. Součástí komunikačního mixu jsou tištěné i online tituly nebo vybrané outdoorové aktivity, např. CLV či LED obrazovka na pražské magistrále. Realizaci kampaně má na starosti agentura DORLAND.

„Výrobky firmy Miele jsou od počátku existence firmy synonymem pro mimořádnou kvalitu a odpovědnost vůči zákazníkům. To bychom rádi zdůraznili i v této kampani, v níž představíme také novinky v našem produktovém portfoliu – pračku řady W1 či parní troubu s mikrovlnou,“ říká Kateřina Menšíková, marketingová ředitelka Miele ČR. „Nesmíme zapomenout ani na vysavače, jichž Miele vyrobilo více než 50 000 000 kusů,“ dodává Kateřina Menšíková.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *