Branding

JRD představuje nové logo, které vzniklo ve spolupráci se studiem Najbrt

Skupina JRD představuje nové logo. To si nadělila při příležitosti dvacetiletého výročí svého založení. Nové logo je ústředním prvkem nové firemní vizuální identity, pro jejíž přípravu si JRD vybrala známé české grafické studio Najbrt.

„Novým logem a vizuální identitou otevíráme další etapu rozvoje JRD. Spolupráce se studiem Najbrt nám pomohla vizuálně vyjádřit naše hodnoty a vize s důrazem na inovativní a udržitelná řešení v našich oborech. Nové logo má zároveň symbolizovat ambice nadále posouvat hranice ve všech oblastech našeho působení, “ říká Jan Sadil, CEO společnosti JRD.

„Pro JRD jsme připravili výrazné sebevědomé logo s unikátním detailem v písmenu R, který vyjadřuje inovace a energetickou úspornost při stavbě domů. Zvolená barevnost odráží udržitelnost a spojení s přírodou, což je součástí aktivit a směřování všech firem JRD. Součástí logotypu je také symbol, který vše výše uvedené podtrhuje a je dalším prvkem vizuálního stylu společnosti,“ uvádí Aleš Najbrt, kreativní ředitel studia Najbrt.

Čtěte také