Reklama

Kampaň značky Puschkin vyvrcholila v pražském Retru

V sobotu 28. září 2013 proběhla v pražské Retro Music Hall jedinečná Puschkin párty. Na akci byl vyhlášen výherce velké letní Puschkin fotosoutěže, čímž vyvrcholila komunikační kampaň s názvem Vyraz na medvěda, která odstartovala v červenci.

Ústředním motivem celé kampaně je medvěd, který tvoří nedílnou součást známého loga značky Puschkin. Slogan „Vyraz na medvěda“ prezentuje neotřelé marketingové řešení zapojující cílovou skupinu do kreativního procesu budování značky. Fotosoutěž probíhala celé léto na Facebooku značky Puschkin, kde soutěžící postovali své fotky v rámci tématu Vyraz na medvěda. Hlavním komunikačním médiem byl internet – zejména Facebook, YouTube a reklama ve vyhledávačích – doplněný sponzoringem vybraných pořadů na afinitních televizních stanicích. Facebook značky Puschkin si během pár týdnů získal úctyhodných 9 500 fanoušků. „Medvěda“ bylo možno také potkat v doprovodu hostesky v různých barech po celé České republice. Tato část aktivace pokračuje i během podzimních měsíců v Čechách i na Slovensku.

Soutěžící s nejvíce likes vyhrál hlavní cenu, jejíž součástí byl mimo jiné VIP servis v Retro Music Hall, spočívající ve volné konzumaci libovolných nealkoholických nápojů a nápojů značky Puschkin po dobu trvání hudební párty. Volnou konzumaci získali i Ti, kteří se probojovali na 2.–4. místo. Kromě skvělé atmosféry, bodovala party i vysokou návštěvností a vynikajícími vstupy Nastyho, s nímž značka spolupracuje.

Puschkin party

Symbol medvěda a klíčový slogan představuje lov nových zážitků, poznávání nových situací a přátel. „V budoucnu budeme v konceptu určitě pokračovat. Značka Puschkin postupně získává po určité komunikační odmlce nový a svěží obsah, který sedí cílové skupině. Věříme, že se naši zákazníci – a to jak odborná veřejnost, tak konzumenti – budou setkávat se sloganem „Vyraz na medvěda“ stále častěji a vodka Puschkin bude i nadále budovat svůj image zábavného a zároveň vysoce kvalitního produktu“, říká Vilma Kazdová, Managing Director společnosti Berentzen Distillers. Kreativu kampaně měla na starosti brněnská agentura Kreatura, nákup médií společnost MQI a za PR komunikaci byla zodpovědná agentura Double-U PR.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!