Komunikace

MALL.cz uvádí bezstarostné léto

Internetová nákupní galerie Mall.cz spustila tematickou letní kampaň s důrazem na své služby a off-line činnosti. Veškeré vizuály ke kampani, stejně jako další marketingové aktivity, jsou přizpůsobeny podpoře partnerství Mezinárodní filmového festivalu Karlovy Vary, se kterým společnost spolupracuje již třetím rokem.

V 30‘ spotu hrají hlavní role služby zákazníkům: více než 250 výdejních míst, půl milionu produktů dostupných skladem a zábava na internetové televizi Mall.tv. Kampaň ukazuje, že i po cestě na karlovarský filmový festival se dá stihnout vše, od objednání až po vyzvednutí. Komunikace mimo jiné klade důraz především na snadné nakupování skrz novou mobilní aplikaci MALL.CZ, která zobrazuje historii objednávek, hlídá jejich stav, vytváří seznam přání a celkově zjednodušuje celý nákup i díky tomu, že zákazníka dovede k nejbližšímu výdejnímu místu. Kampaň je doplněna o velkou letní soutěž, v níž mohou zákazníci vyhrát ceny v celkové hodnotě půl milionu korun, do které se mohou zapojit všichni, kteří v rámci kampaně nakoupí v období od začátku června do poloviny července. Ti, kteří zaplatí pomocí zapamatované karty Mastercard, získávají navíc ještě vouchery v hodnotě 10 tisíc korun na další nákupy. Ceny výhercům věnovali partneři Mall.cz Parku i partneři festivalu, kteří tak propojují svou aktivaci na místě i s online kampaní.

,,Jedním z našich cílů v roli hlavního partnera je zprostředkovat festivalové dění lidem, kteří v Karlových Varech nemohou být osobně. Kampaň tak v průběhu samotného festivalu obohatíme o živé vstupy z programu MALL.cz Parku, soutěže a další obsah, který budou moci fanoušci sledovat na sociálních sítích MALL.cz a MALL.TV,” vysvětluje Tomáš Punar z Mall Group.

S kampaní se lidé kromě speciální microsite mall.cz/leto mohou setkat ve všech hlavních mediatypech. V neposlední řadě je ke zhlédnutí i na internetové televizi Mall.tv.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!