Výkonná rada BBN začala nový rok setkáním v Praze, které proběhlo ve dnech 26. a 27. ledna. Akci organizovala agentura MARCO BBN Czech Republic, která je členem sítě již více než 10 let.
Jako součást nové tradice, která má za cíl pořádat setkání Výkonné rady ve městech členských agentur, pozvala BBN na toto jednání také Petra a Pavla Markovi – majitele agentury MARCO BBN Czech Republic, aby se připojili k diskusi. “Je pro nás vždy potěšením setkat se s vedením sítě BBN a sdílet s nimi o naše zkušenosti. Byli jsme polichoceni, že si rada pro svoji první schůzi v tomto roce vybrala Prahu. Dokazuje to silnou a nepřetržitou podporu naší agentury”, uvedl Pavel Marek po setkání.
Hlavním tématem jednání byla nová nabídka integrovaných služeb marketingové komunikace, která byla představena na BBN Akademii v Madridu v listopadu loňského roku. Nabídka se týká služeb v oblasti Brand Asset Management, digitální kontaktní strategie, PR a sociálních médií. Důležitým a dlouhodobým cílem je vysoká úroveň kreativity. BBN také pokračuje ve své geografické expanzi, již brzy představí nového evropského člena. “Jsme velmi nadšeni z nového člena, s nímž jednáme. Především z jeho zkušeností v oblasti digitálních médií, které přinese. Jsme v pokročilé fázi vyjednávání s dalšími agenturami a současně se těšíme na rozšiřování sítě o talentované B2B agentury z jiných kontinentů,” prozradil výkonný ředitel BBN, Richard Brelet.
Rob Morrice, předseda BBN a generální ředitel IAS B2B Marketing zdůraznil úspěchy nového Výkonného výboru: “Těší mě energie nových členů. Všichni jsou oddáni síti a já věřím, že pod jejich vedením bude dosaženo ambiciózních cílů, které jsme si stanovili na měsíce dopředu.”
– red –















Follow

