Společnost OKNOPLAST, přední evropský výrobce výplní stavebních otvorů, se od roku 2012 stává TOP sponzorem italského fotbalového klubu Inter Milán. OKNOPLAST tak otevírá dveře do fotbalového světa a zároveň rozšiřuje své portfolio společenských činností o aktivitu, kterou uvítají tisíce sportovních fanoušků po celém světě. V loňském roce dosáhl OKNOPLAST na evropském trhu obratu v přepočtu 2,1 miliardy korun českých, z čehož lze celých padesát procent přičíst exportu.
Fotbal je nejen v Itálii, ale v celé Evropě velice oblíbeným sportem. I to podle Mikolaje Placka, předsedy představenstva společnosti OKNOPLAST, přispělo k rozhodnutí firmy stát se sponzorem významného fotbalového týmu: „OKNOPLAST je jedním z pěti největších výrobců plastových oken v Evropě. Očekáváme, že díky spolupráci s uznávaným týmem, jako je Inter Milán, ještě více zvýšíme povědomí o naší značce na evropských trzích.“ Mezi ně v současné době patří Česká republika, Rakousko, Francie, Německo, Maďarsko, Polsko a Slovensko. Slova Mikolaje Placka pak potvrzuje i fakt, že klub Inter Milán má ze všech italských týmů nejvíce fanklubů. V letošním roce je v 1013 jeho italských a i zahraničních fanklubech zaregistrováno více než sto dvacet tisíc členů. Počty se navíc každým rokem zvyšují. V České republice má klub oficiální zastoupení fanklubem Cechia Nerazurra.
„OKNOPLAST je silnou a ceněnou značkou na evropském trhu, stejně tak na trhu italském. Jako rozhodující byly na počátku spolupráce jednak otázky imagové a vysoké standardy obchodní spolupráce, a současně společensky zodpovědné aktivity a procesy zohledňující ochranu životního prostředí, které společnost OKNOPAST představuje,“ komentuje spolupráci Massimo Moratti, prezident Interu Milán.
OKNOPLAST oznámil svůj sponzoring týmu v nadcházející sezóně 22. ledna při zápase Interu Milán s klubem Lacio Řím. Samotná akce byla mediálně velice sledovanou událostí, a to díky nejvyšším pozicím obou týmů v italské lize. Výrazné pozornosti médií se OKNOPLAST v následující fotbalové sezóně dočká i díky svému logu, které bude zveřejněno nejen na internetových stránkách klubu FC Internazionale Milano, ale také na jeho domácím stadionu San Siro ve městě Milán a tréninkovém zázemí Centro Sportivo Angelo Moratti v lombardské vesničce Appiano Gentile. Generální ředitel fotbalového klubu Inter Milán, Ernesto Paolillo, ke spolupráci dodává: „Při výběru sponzorů a spolupráci s nimi zohledňujeme kromě jiného také jejich mezinárodní působení a podnikání. Těší nás, že v tomto roce jsme uzavřeli partnerství se společností OKNOPLAST, která je jedním z klíčových výrobců otvorových výplní v Evropě.“
– red –















Follow

