Pojišťovna České spořitelny startuje 27. března marketingovou kampaň na podporu FLEXI životního pojištění. Cílem kampaně je posílit povědomí o značce a komunikovat otevřenost tohoto pojištění. Prostřednictvím sdělení „Budoucnost je otevřená“ oslovuje rodiny s dětmi a navazuje na komunikaci předchozího roku. Z médií využívá především TV a internet. Hlavní komunikační vlna poběží do 31. května.
„Cílem jarní komunikace je posílit vnímání atributu otevřenosti. Náš klient může otevřít pojistku a flexibilně ji měnit v souladu s jeho potřebami,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny a ke kampani dodává: „Budoucnost je otevřená a nikdy nevíme, co nového nám přinese další den. Tuto skutečnost předvedeme návštěvníkům zpravodajských portálů iDnes.cz a Blesk.cz pomocí zpráv z budoucnosti.“
Na televizních obrazovkách se s FLEXI životním pojištěním setkáme na stanicích Nova, Barrandov a Prima.
Televizní komunikace bude podpořena on-line kampaní na zpravodajských portálech a na serverech pro rodiny s dětmi. Pojišťovna České spořitelny využije i velkoformátových bannerů typu iLayer (banner přes celou úvodní stránku).
Speciální komunikace v odborných periodicích a finančních portálech cílí také na finanční poradce.
– red –















Follow



