Na začátek stavební sezóny si novou reklamní kampaň přichystal výrobce dveří Porta Doors. Pod sloganem „Porta Doors. Dveře na prahu přírody“ v ní představuje některé z nových modelů. Kampaň, jejímž vrcholem byla prezentace na brněnských Stavebních veletrzích, připravila agentura Media Age.
Poprvé v historii se české zastoupení polského výrobce dveří Porta Doors rozhodlo pro reklamní kampaň v TV. V průběhu dubna jej proto bylo možné vidět jako sponzora předpovědi počasí na TV Nova. Jarní kampaň dál poběží v České i Slovenské republice na billboardech a v tištěných časopisech zaměřených na life-style a bydlení. Doplní ji on-line bannerová kampaň na českých a slovenských serverech a bannerová kampaň na Facebooku.
Klíčovým vizuálem kampaně jsou 3D grafické modely dveří Porta Doors postprodukčně obohacené o přírodní motivy. Kromě samotného grafického návrhu zajistila brněnská agentura Media Age i plánování a nákup médií.
– red –















Follow



