Reklama

Kampaň “Make Your Wish”: Esprit splní pět vybraných sociálně a občansky orientovaných přání

V listopadu a prosinci 2011 zachytil Esprit ducha Vánoc v unikátní kampani „Make Your Wish“. Na základě úspěšné kampaně „Real People“ z 90. let, kampaň „Make Your Wish“ zobrazuje charismatické lidi a jejich osobní přání, přání pro jejich rodiny, pro ty, které milují, a pro celý svět.

V této kampani se Esprit snažil vytvořit odkaz na tradice a kořeny, a to nejen formálně, ale také obsahově. Od počátku svého založení kladl Esprit a jeho zakladatelé velký důraz na odpovědnost vůči společnosti a životnímu prostředí, stejně jako na inspirativní osoby. Do kampaně, která byla zahájena na konci loňského roku, se zapojili lidé z celého světa. V rámci kampaně byli online uživatelé vyzváni napsat své vize na esprit.com. Tisíce lidí z celého světa využili této výzvy a sdílely svá osobní vánoční přání online. Nejčastěji se objevovala přání na více lásky, míru, lepší životní prostředí a společnost, stejně jako srdečná přání pro partnery, rodinu a přátelé. Z tohoto unikátního souhrnu vybral Esprit pět vizí založených na sociálních, občanských a ekologických tématech, které naplní letos.

Bylo vybráno pět následujících přání:
1. z Belgie: „Přeji si více stromů“
2. z Velké Británie: „Přeji si pomoci charitě Yes to Life, aby mohla nabídnout svoji pomoc více osobám s rakovinou“
3. z Filipín: „Přeji si dát o Vánocích více jídla chudým , aby si i oni mohli užít Štědrý večer.“
4. z Německa: „Přeji si zachránit tropický prales tím, že si ho kousek koupím.“
5. z Německa: „Přeji si, aby každý bezdomovec v Berlíně měl letošní zimu teplé místo, kde přespí.“

Julia Perényi, která je odpovědná za segment ESPRIT digitální marketing, řekla: „Byli jsme ohromeni odpověďmi a otevřeností účastníků. Těšíme se, že naplníme své sliby a splníme těchto pět přání. Z mnoha tisíců přání se nás tato dotkla a inspirovala nás. Pro Esprit je velmi důležité ukázat smysl pro zodpovědnost, kterou máme vůči sobě, chceme podpořit ekologicky orientované smýšlení a povzbudit lidi, aby věřili ve splnění svých přání. Detailní informace a fotografie o plnění těchto přání budeme pravidelně přidávat na esprit.com a na stránku Esprit na Facebooku, aby každý viděl, jak Esprit plní tato přání.“

Kampaní „Make Your Wish“ zachytil Esprit ducha Vánoc v roce 2011. Kampaň zobrazovala charismatické lidi, inspirující styly a individuální přání. Obrazové oddělení Esprit vytvořilo tuto kampaň se švédskou agenturou Sandberg&Timonen a Day Stockholm, zatímco fotoaparátu se ujal britský módní fotograf Paul Wetherell. Kampaň tvořilo 60 snímků a 18 videoklipů, ve kterých lidé vyjadřují svá osobní přání.

V rámci kampaně „Make Your Wish“ Esprit představil také spolupráci s fotografem a ikonou bloggerů Yvanem Rodicem, také známým jako Facehunter. V Berlíně, Londýně, Sydney, Šanghaji, Los Angeles a New Yorku, vyrazil tento samozvaný lovec tváří do ulic hledat nové tváře. Se svým známým street stylem focení, Rodic pořídil portréty deseti osobností v každém městě. Každá osobnost byla šarmantní, nekonvenční a měla velice osobité přání.

Esprit představil kampaň „Make Your Wish“ ve speciálních výlohách. Realizace v médiích probíhala v rámci TV a online kampaně (Německo, Francie, Belgie, Holandsko, Šanghaj, Peking), na venkovních inzertních materiálech jako jsou světelné plakáty a billboardy a na sociálních sítích Esprit.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!