Reklama

Agentura HAVAS WORLDWIDE PRAGUE představila první kreativní kampaň pro svůj vlastní brand

Agentura Havas Worldwide Prague u příležitosti celosvětového rebrandingu představila svoji první kreativní kampaň – unikátní logo HAVAS, které speciálně pro tuto příležitost vytvořilo pět předních českých designérů a umělců.

Jejich zadáním bylo z více než 150 získaných ocenění, která agentura za posledních sedm let posbírala, vytvořit jedinečné logo pro českou pobočku.
Během příprav se rozbilo, rozdrtilo, spálilo, rozlámalo a roztavilo vice než 150 ocenění, které byly agentuře uděleny za posledních sedm let jejího působení jako Euro RSCG Prague na prestižních soutěžích v oblasti kreativity a efektivity komunikačních kampaní. K výrobě písmem jména Havas se použily materiály z cen – kov, sklo, dřevo, papír a keramika.

Kovové H vytvořil Michal Froněk a Jan Němeček, skleněné A Rony Plesl, dřevěné V René Šulc, papírové A Daniel Pošta a Zdeněk Vacek, a keramické S Maxim Velčovský.
„U příležitosti oslav našeho nového jména Havas Worldwide Prague jsme se rozhodli obětovat to, co je pravděpodobně v našem kreativním odvětví to nejcennější, naše ocenění. Použili jsme přes 150 cen, které jsme v uplynulých sedmi letech jako Euro RSCG získali. Je pro nás výzva, abychom nové ceny v brzké době opět získali. Zároveň jsme tímto vzdali hold české kreativitě a designu, který v rámci naší budovy Expo 58 již tradičně podporujeme,“ řekl Gilles Bérouard, CEO Havas Worldwide Prague.

Originální písmena tvořící nápis HAVAS budou vystavena v sídle agentury v Expu 58 u příležitosti týdne Designblok´12, veřejnost si je bude moci prohlédnout o víkendu 6. a 7. října vždy od 9 do 18h.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!