Reklama

BeBe Dobré ráno zpříjemnilo v rámci kampaně 60 sekund, 30 dní, jedna výzva rána desítkám tisíc lidí

BeBe Dobré ráno přišlo letos s velice zajímavým konceptem spotřebitelské soutěže 60 sekund, 30 dní, jedna výzva, jehož cílem bylo prostřednictvím krátké ranní kardio rozcvičky zpříjemnit lidem jejich rána a dodat jim energii.

Do projektu se během jeho dvouměsíčního trvání aktivně zapojilo přes 14 tisíc uživatelů. Jistě tomu pomohla také nápaditá marketingová kampaň, která zahrnovala hned několik komunikačních kanálů včetně virální akce s rozcvičkovým automatem na pražském Hlavním nádraží.

Spotřebitelská soutěž 60 sekund, 30 dní, jedna výzva byla spuštěna na stránkách www.bebevyzva.cz od začátku srpna letošního roku a byla ukončena 10. října. Během tohoto období dosáhla vynikajících výsledků, neboť se podařilo zapojit přes 14 tisíc lidí, kteří měli zájem udělat něco pro sebe.

Hlavním záměrem projektu bylo povzbudit ženy k tomu, aby přestaly hledat výmluvy a našly si chvilku pro sebe, díky které si ráno dodají energii a zjistí, že to je jen začátek k aktivnějšímu životu. Krátká ranní kardio rozcvička totiž dokáže nabít na celý den. Ten, kdo vydržel cvičit alespoň 30 dní, mohl vyhrát i hlavní cenu – nový iPad. Velmi důležitá však byla také průběžná motivace soutěžících. Ten, kdo se ránu poctivě rozcvičoval, totiž mohl získat i průběžnou odměnu, která se dala získat po každých pěti dnech.

Celá kampaň byla specifická také tím, že se do ní zapojili i samotní zaměstnanci společnosti Kraft Foods, která má značku BeBe Dobré ráno ve svém portfoliu. Jejich tváře byly k vidění na klíčových vizuálech, spotřebitelé mohli sledovat jejich cvičení na videu přímo na stránkách BeBe výzvy a nechyběly ani rozhovory v médiích o zkušenostech zaměstnanců s BeBe výzvou. „Naše kolegy z Kraft Foods jsme oslovili proto, abychom spotřebitelům ukázali, že se s nástrahami ranního vstávání potýkáme stejně tak jako oni, motivovali je a zároveň se jim přiblížili,“ vysvětluje Lydia Miňová.

Spotřebitelé si mohli na stránkách soutěže sami nastavit plán, jak dlouho a kolikrát týdně budou cvičit. Našli zde také každodenní tipy a inspirace na vyvážené snídaně, aplikaci Nákupní seznam, nechyběly ani rady od výživové poradkyně Karolíny Hlavaté nebo fitness trenérky Radky Vandasové, která navrhla jednotlivé prvky kardio rozcvičky a sama se objevila jako předcvičující. Program byl také podpořen na stránkách BeBe Dobré ráno na Facebooku, kde probíhala bohatá doprovodná komunikace, a to včetně speciální aplikace „Držení palců“ – smyslem bylo, aby ženy cítily podporu ostatních.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!