Reklama

Jupí představuje nové příchutě pomocí ovocných pusinek

Jednička na trhu sirupů, značka Jupí, spouští TV kampaň na podporu nových originálních příchutí sirupů Jupí Superhustý. Černý bez a Červený rybíz jsou novými přírůstky produktové řady, která byla v loňské Volbě spotřebitelů vyhlášena nejlepší novinkou roku mezi sirupy.

Kreativní koncept TV spotu je dílem Báry Novotné, která je také autorkou divácky úspěšného spotu „Lahvinka“ na sirupy Jupí Superhustý z loňského roku. Režisérského žezla se chopil Karel Janák, se kterým Kofola spolupracovala již dříve na spotu na Kofolu Bez cukru.

Spot nás tentokrát přesune na dospěláckou rodinnou oslavu, během které si holčička s chlapečkem schovaní pod stolem dávají první ovocné pusy. Chlapeček dostává nejprve jahodovou, pak malinovou a jako třetí si přeje rybízovou. V okamžiku, kdy čeká se zavřenýma očima na novou rybízovou, přistihne je pod stolem teta. Chlapeček tak místo rybízové od holčičky dostane „štípanou“ od tety.

Nasazení TV spotu je naplánováno na 18. ledna na kanálech TV Nova, Prima a Barrandov.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!