Pařížská ulice v Praze – lokalita plná nejluxusnějších obchodů, kaváren, restaurací a barů. Právě tato ulice se stala inspirací pro vznik nového magazínu, jehož název nenechá nikoho na pochybách, o čem bude pojednávat – Pařížská Street.
Nový magazín, jehož první číslo vyšlo v polovině ledna letošního roku, má vysoké ambice. Rozhodně nehodlá být dalším nákupním katalogem. Jak naznačuje podtitul Event and luxury shopping magazine, Pařížská Street přinese mnohem více než jen přehled aktuální nabídky nejlepších světových značek.
Pařížská Street má být průvodcem nejen po Pařížské ulici, ale i jejím okolí. Chce informovat, ale i pobavit. I proto v magazínu najdete mnoho různých témat – profil osobnosti, profil značky, ale i historii, kulturu či představení nového automobilu. Magazín poradí, jakou restauraci či bar navštívit. To vše doplňují aktuální módní kolekce, nové modely hodinek i šperků. Zkrátka – kompletní průvodce po Pařížské ulici a jejím okolí.
Magazín bude vycházet 4x ročně. Kromě obsahu je specifický rovněž tím, že je trojjazyčný – vedle češtiny jsou texty ještě anglicky a rusky, a to v nekrácené verzi. Každá jazyková mutace je plnohodnotná.
Pařížská Street bude k dostání buď formou předplatného, nebo na vybraných distribučních místech (obchody, hotely apod.). Připravuje se též online verze časopisu.
Vydavatelem magazínu je společnost Mediaforce, součást skupiny Astron Group. Mediaforce je specialistou na vydávání firemních magazínů, v portfoliu vydavatelství je i několik úspěšných vlastních titulů, jako je měsíčník Motouhouse, pololetník Motohouse New Cars, Motohouse Katalog motorek, skútrů a čtyřkolek či magazín Watch It! o světě luxusních hodinek, jenž vychází od roku 2009. Za tu dobu se Watch It! stal časopisem, který je oblíbený nejen u čtenářů-laiků, ale také v odborných kruzích, jako jsou například výrobci či prodejci hodinek a další odborníci. Vychází v českém a slovenském jazyce.
– red –















Follow


