Po mediální podpoře důchodové reformy přichází ČSOB s další kampaní, která je tentokrát zaměřena na Aktivní konto a mobilní aplikaci SmartBanking. Výhody těchto produktů představí klient ČSOB a zároveň člen české reprezentace v alpském lyžování Ondřej Bank. Motto kampaně zní: „Svoji banku mám neustále u sebe. Nejlepší bankovnictví ve vašem mobilu.“
„Natáčení ve Špindlu bylo fakt moc příjemný. Všichni byli stoprocentní profíci a zároveň moc fajn. Všechno jelo jak na drátkách a myslím, že je to vidět i na konečném výsledku,“ vzpomíná na natáčení reklamní kampaně sjezdař Ondřej Bank, který už po listopadové operaci vykloubeného ramene opět trénuje.
Kampaň poběží od 1. února do 10. března 2013 a využije tradičních komunikačních prostředků, jako je tisk, internet, outdoor, letáky na pobočkách a displejích bankomatů. Na televizních obrazovkách poběží 30sekundový spot, ve kterém Ondřej Bank na základě své rychlé a dynamické jízdy představuje vlastnosti SmartBankingu, který banka svým klientům nabízí již více než rok.
SmartBanking, aplikace pro chytré telefony a tablety, je automatickou součástí Aktivního konta, které nabízí řadu dalších výhod, jako například bezkontaktní platební kartu.
Cílem podpory je poukázat na přednosti, které nabízí aplikace ČSOB SmartBanking, a také na výhody Aktivního konta.
-red-















Follow




