Reklama

Taťána Kuchařová poprvé v televizní kampani v České republice

Česká kosmetická značka Dermacol spustila televizní kampaň na protivráskovou řadu Botocell a řasenku Nutri Lash Mascara. Po několikaleté pauze se tak vrací na televizní obrazovky se dvěma spoty, jejichž tváří je Taťána Kuchařová, Miss World 2006. Spoty ve 30 a 20 sekundové stopáži poběží po dobu tří týdnů na televizním kanále TV Nova a Nova Cinema. Kampaň má za cíl posílit rostoucí pozici značky Dermacol na českém trhu, podpořit pozitivní vnímání značky a fakt, že se jedná o české výrobky, které jsou zároveň vysoce kvalitní, cenově dostupné a ve srovnání s konkurencí jednoznačným vítězem.

Značka Dermacol v marketingových kampaních pracuje především se známými českými osobnostmi. „Od roku 2011 spolupracujeme s Taťánou Kuchařovou. Taťána vystoupila již na našich tiskových konferencích a byla tváří printových a internetových kampaní. Doporučení české Miss World používat českou kosmetiku je zásadním elementem nových kampaní. Navíc svůj okouzlující hlas do spotu k řasence Nutri Lash Mascara propůjčil oblíbený herec a zpěvák Vojta Dyk,“ vysvětluje Věra Komárová, majitelka značky Dermacol.

Kampaní na vyživující řasenku Nutri Lash Mascara, která byla do prodeje uvedena na podzim minulého roku, chce značka Dermacol docílit zvýšení tržního podílu v segmentu řasenek, kde je mezi produkty vysoká konkurence. Cílem kampaně na liftingovou pleťovovou řadu Botocell je získat stabilnější postavení mezi produkty s protivráskovou péčí.

Oba televizní spoty vznikly pod taktovkou renomovaných režisérů F.A. Brabce a M.J. Kohouta. Koncept spotů připravila značka Dermacol ve spolupráci s agenturami ConPro, která jí zajišťuje kompletní PR aktivity, a týmem Buddy Crew.

Televizní kampaň je podpořena tiskovou inzercí v lifestylových titulech, která bude probíhat do konce března.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!