Sázková kancelář Tipsport jako hlavní partner české hokejové reprezentace připravila v souvislosti s hokejovým MS 2013 speciální marketingovou akci pro své sázkaře i fanoušky. Jde o unikátní soutěž, která na českém sázkovém trhu ještě nebyla.
Akce s názvem „Staň se hráčem nároďáku“ začíná dnes, tedy se startem MS. “ Lidé mohou sázet na příležitosti vypsané k hokejovému šampionátu a těm, kteří se k soutěži zaregistrují, se budou všechny trefené kurzy postupně sčítat. Po skončení MS se součet kurzů jednotlivým hráčům vynásobí x 1000 a tím získají virtuální aukční body, tzv. „sporťáky“ na svých internetových účtech,“ přibližuje pravidla akce mluvčí Tipsportu Lubomír Ježek.
Po skončení šampionátu od 22. května 2013 začne ve třech fázích samotná on-line dražba, v níž se budou lidé snažit za své „sporťáky“ vydražit atraktivní ceny – například VIP zájezd s reprezentačním týmem na všechny turnaje Euro Hockey Tour (Švédsko, Finsko, Rusko), dále aktivní účast na tréninku s národním týmem nebo dresy, hokejky, puky, apod. Dražby o nejrůznější ceny budou probíhat současně a každý hráč se bude moci zúčastnit všech najednou. Kompletní informace k soutěži i samotné on-line aukci jsou k dispozici na adrese www.zijsrepre.cz.
-red-















Follow

