Reklama

MasterCard spouští novou soutěž o atraktivní ceny

Společnost MasterCard spouští novou aplikaci MasterKick a s ní spojenou fotbalovou soutěž, která probíhá od 5. do 25. května 2013 na oficiální Facebookové stránce MasterCard Česká Republika. Soutěž je určena zejména fanouškům fotbalu, protože hlavní úlohou uživatele je předvést jeho dovednosti s míčem. Výherci se mohou těšit na bohaté odměny, jako je například televizor nebo playstation.

„Věříme, že se do soutěže zapojí velký počet lidí – ceny pro vítěze jsou opravdu luxusní. Hlavní cenou je televize Samsung, pro druhé místo je připraven Sony Playstation, pro třetí až páté umístění je to hra FIFA a pro šesté až dvacáté místo jsou nachystané bezkontaktní nálepky předplacené na 500 Kč. Věříme, že výhrami i aplikací uděláme uživatelům velkou radost a že se díky předplacených nálepkám naučí platit bezkontaktně,“ říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Úkolem hráče bude předvést jeho mistrovství s míčem. Prostřednictvím virtuální kopačky bude muset kopnout míč do netradičního cíle, který se bude v každém kole měnit. Herních úrovní je celkem osm a pokaždé se hraje i v jiném prostředí, například se začíná střílet na ulici a končí se na stadionu Ligy mistrů. Každý level má určitou obtížnost a počet pokusů. Když se hráč trefí napoprvé, získává minimálně 50 bodů, za každý nesprávný pokus však minimálně 5 bodů ztrácí. Ovšem, když se hráč netrefí na předem stanovený počet pokusů v daném kole, zobrazí se mu kvízová otázka související se společností MasterCard. O ceny soutěží všichni hráči, kteří nahrají minimálně 200 bodů. Z těchto lidí pak budou vylosováni výherci.

„Bližší informace najdou uživatelé a hráči na našich Facebookových stránkách, kde je podrobně napsaný manuál hry a pravidla. Doufáme, že se naší soutěže zúčastní jak mladší účastníci, tak starší generace,“ dodává Tereza Janková.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!