Mather Public Relations získala mezinárodní certifikát shody DNV (DET NORSKE VERITAS), který dokazuje, že splňuje požadavky kladené na Public Relations agentury dokumentem Consultancy Management Standard (CMS), druhé vydání. Tímto Mather Public Relations uzavřela proces certifikace, který podléhá standardům Public Relations Consultans Association a International Communications Consultancy Organisation.
„Zisk certifikace je úspěšnou tečkou za procesem přejmenování a vznikem komunikační skupiny Mather. Certifikace potvrzuje fakt, který naši klienti vědí: systém řízení procesů v naší agentuře odpovídá globálně platným kvalitativním standardům, které se vztahují k řízení firmy a péči o klienty v oblasti public relations,“ uvedl Jan Piskáček, ředitel agentury Mather Public Relations.
Certifikát CMS ověřuje především procesy řízení kampaní a spokojenosti klientů, sleduje neustálé zdokonalování řídících a pracovních postupů a dosažení vysokých kvalitativních ukazatelů v řízení lidí. „Jen díky správně nastaveným procesům a zkušenostem ze skupiny WPP realizuje Mather Public Relations pro své klienty opravdu účinné a efektivní kampaně,“ dodal Jan Piskáček.
DNV je renomovanou certifikační společností, která se specializuje na ověřování a certifikaci systémů řízení kvality a dalších firemních systémů.
Agentura Mather Public Relations je součástí komunikační skupiny Mather, která vstoupila na český trh reklamy a marketingu v září letošního roku. Specializuje se především na služby public relations pro klienty z finanční oblasti a bankovnictví, veřejného sektoru, dopravy, telekomunikací, průmyslu a obchodu.
– red –















Follow


