V nové studii nezávislé průzkumné agentury Digimark s názvem “Telekomunikace v českých firmách 1/2006” se společnost TISCALI umístila na první příčce mezi všemi telekomunikačními operátory z hlediska spokojenosti firemních zákazníků s poskytovatelem hlasových služeb.
Společnost TISCALI navíc potvrdila své prvenství mezi telekomunikačními operátory, jejichž firemní zákazníci jsou „zcela spokojeni“ již třetím rokem v řadě.
Na anketní otázku “Jak jste spokojeni s operátorem, který vám poskytuje hlasové služby?“, odpovědělo kladně 92% respondentů v poměru 40% „zcela spokojeni“ a 52% „spíše spokojeni“.
Procento uživatelů služeb společnosti TISCALI, kteří vyjádřili svou spokojenost, bylo o 22 bodů vyšší než u uživatelů služeb dominantního operátora – Českého Telecomu.
V anketě se agentura během listopadu 2005 dotazovala celkem 2860 respondentů.
– red –















Follow

