Vskutku intenzivní podporu platební karty přichystala Visa nakupujícím hypermarketů, čerpacích stanic a elektro prodejen od května do července letošního roku. S heslem „Život jde lépe s kartou Visa“ nabídne tuto finanční službu široké cílové skupině na POS nosičích – nákupní vozíky v Tescu a Hypernově, vstupních dveřích Tesca, tankovacích pistolích a pohyblivých CLV Agipu, LukOilu a Benziny.
V prodejnách Electro Word promítá celé dva měsíce až 1.400.000 návštěvníkům spot na vystavených plazmových, LCD a televizních obrazovkách pomocí on-line systému vyvinutém společností POS Media Czech Republic.
„Jednorázová reklamní kampaň Visy je svým rozsahem v tomto roce opravdu ojedinělá. Není pochyb o tom, že např. prodejny s elektronikou jsou pro nabídku kreditní karty ideálním místem. Kde jinde oslovit potenciálního kupujícího nežli u vysněného zboží? Těší nás, že jsou zadavatelé i v takto složité době odvážnější a své reklamní sdělení umí přizpůsobit konkrétnímu POS nosiči.“ komentuje kampaň Libuše Řezníčková, Key Account Managerka zodpovědná za uzavření spolupráce se společností Visa.
-red-















Follow


