Průmysl

Konference Retail in Detail

Globální ekonomická krize již naplno dorazila i do střední a východní Evropy a začala ochlazovat spotřebitelskou poptávku. Dobrou zprávou ale je, že maloobchodníci, dodavatelé i poskytovatelé nejrůznějších služeb na spotřebitelském trhu se nevzdávají a hledají inspiraci pro nové strategie a taktiky, jak poptávku znovu oživit. Prioritně se přitom soustřeďují na to nejcennější co mají – na své věrné zákazníky.

V tomto ohledu a v této době je téma nadcházející konference Retail in Detail – Loyalty over Gold – opravdu trefou do černého. Za téměř 10 let existence této specializované odborné události nevyvolalo žádné jiné téma takový zájem. Více než 3 týdny před akcí je již registrováno více než 100 účastníků, kteří představují všechny hlavní typy hráčů na trhu – maloobchodníky a dodavatele s potravinářským i nepotravinářským zbožím, ale i poskytovatele telekomunikačních, finančních a dalších nejrůznějších služeb pro konečné spotřebitele.

Dne 30. září 2009 se v pražském andels´ hotelu tak lze určitě těšit na velmi bohatou diskusi profesionálů napříč segmenty a výměnu jejich zkušeností s věrnostními programy.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!