Reklama

Agentura Bison & Rose získala prestižní ocenění

Komunikační agentura Bison & Rose si odváží z mezinárodního festivalu reklamy a komunikace Golden Drum prestižní ocenění – titul Golden Drum získala její náborová kampaň pro klienta OKD.
Na shortlist mezi nejlepší se od stejné agentury ve své kategorii dostala také komunikace nové CSR politiky společnosti OKD. Ceny v PR kategoriích se ve slovinské Portoroži udělovaly letos vůbec poprvé v patnáctileté historii festivalu. Slavnostní vyhlášení proběhlo ve středu večer.

Náborová kampaň uspěla v podkategorii Corporate Branding. Porotu zaujala především prokazatelným výsledným efektem, strategickým přístupem, neotřelou myšlenkou a uceleností provedení. Druhý projekt agentury bodoval v podkategorii Corporate Social Responsibility.

Vítězný projekt náborové kampaně těžil z úspěšného využití efektu advocacy – společnost OKD požádala své stávající zaměstnance, aby práci ve společnosti doporučili svým známým a kamarádům. Firma touto cestou získala několik set nových horníků a ušetřila významné prostředky, náklady na získání jednoho nového pracovníka nepřesáhly 3000 Kč. Dalším podstatným přínosem půlročního komunikačního projektu bylo zlepšení image OKD jako perspektivní firmy, která v moravskoslezském regionu nabízí atraktivní pracovní příležitosti.

Golden Drum patří vedle Cannes Lions k nejvýznamnějším festivalům reklamy a komunikace v Evropě. „Tomu odpovídá i úroveň konkurence, jaká na něm panuje. Ocenění, které jsme dnes získali, považujeme za zasloužený výsledek naší dlouhodobé intenzivní práce pro významné klienty z nejrůznějších segmentů průmyslu, ekonomiky, veřejného sektoru a médií,“ doplňuje Bystrov.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!