Reklama

Polská kampaň Dove nejúčinnější kampaň na Facebooku

Kampaň Dove realizovaná Facebookem a mediální agenturou PHD Media Direction se stala nejefektivnější reklamní kampaní na Facebooku v zemích EMEA.

Kampaň propagující soutěž Dove Design využila formátu PollAd, reklamy s hlasováním. Míra interakce dosáhla v třetím červencovém týdnu 5,086%. To znamená, že pět procent příjemců reklamy na ni reagovalo účastí v hlasování nebo kliknutím na tlačítko „Líbí se mi to“. Je to nejvyšší hodnota jaké se v té době podařilo v zemích Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA) na Facebooku dosáhnout.

„Z úspěchu kampaně Dove máme velkou radost. Věříme, že povede polské obchodníky k ještě větší propagaci reklamy na Facebooku,“ říká Pawel Karas, ředitel obchodního oddělení Facebooku v polském ARBOinteractive. Dále dodává: „Za vynikající výsledek Dove Design vděčíme především správnému cílení reklamy, optimalizaci kampaně v průběhu jejího trvání a vysokému počtu fanoušků značky Dove na Facebooku.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!