banner_left
banner_right
On-line

Rodinný pivovar Bernard s novým webem od FG Forrest

Avizovaný nový web Rodinného pivovaru BERNARD se uživatelům představil první pracovní den nového roku. Pod celý projekt se realizačně podepsala internetová agentura FG Forrest. Prestižního klienta získala na základě vítězství v tendru. Nový web je výsledkem společné tvorby Forrestů a Rodinného pivovaru BERNARD.

Struktuře a logickému uspořádání stránek byla věnována důkladná pozornost. Cílem bylo, aby se uživatel po webu pohyboval intuitivně, nemusel zdlouhavě přemýšlet nad tím, kde co najít a více si tak užíval příjemného stylového prostředí webu, které dokáže odvyprávět příběh piva BERNARD.

Na aktualizaci a jednoduchou správu obsahu nové prezentace Rodinného pivovaru Bernard dohlíží Edee CMS, redakční systém z dílny FG Forrest.

„Tuhle spolupráci jsem si moc užil. Bylo fajn vytvářet web s klientem, který ví, co chce a zároveň si nestojí paličatě na svém a nechá si od Vás poradit. Pro mě tedy příjemná práce se super výsledkem, který si pochvaluje i klient“, zrekapituloval spolupráci na projektu Michal Šíma, Project Manager společnosti FG Forrest.

„Nejtěžší byl samotný tendr na výběr agentury. Následná spolupráce s FG Forrest byla již o synergiích a následné spoluprácii. S výsledkem jsme spokojeni a věříme, že nový web podpoří kult značky BERNARD“, dodává Mgr. Zdeněk Mikulášek, PR Manager Rodinného pivovaru BERNARD.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *