Marketing

McDonald´s svlékl své burgery

Jen těžko byste u společnosti McDonald´s hledali něco více ikonického, než jsou burgery. Nyní ale přišel čas na malou revoluci. Zákazníci v České republice si nyní mohou nově objednat Naked burger, tedy nahatou variantu prémiových burgerů.

„Škála našich zákazníků je opravdu pestrá. Tímto krokem chceme vyhovět těm, kteří z nějakého důvodu nechtějí nebo nemohou jíst naše žemle. Věříme, že si „nahatá“ verze burgeru najde své fanoušky a naše restaurace navštíví například i lidé, kteří by k nám normálně nezamířili,“ říká Zuzana Svobodová, ředitelka PR a komunikace McDonald´s.

Každých šest týdnů jiný „naháč“
Varianta burgeru bez housky se konkrétně týká vždy prémiové nabídky. Jako první tedy mohou zákazníci ochutnat Naked burger Clubhouse, konkrétně jeho variantu s hovězím masem. A co na svém tácku u „svlečené“ varianty najdou? Listy salátu Lollo Biondo, omáčku, všechny ostatní ingredience a samozřejmě české 100% hovězí maso. Každý si Naked burger může navíc přizpůsobit podle vlastní představy přidáním nebo odebráním vybraných ingrediencí.  Zákazníci McDonald´s si mohou upravovat stále větší portfolio z běžné nabídky. Momentálně tento koncept funguje u prémiových burgerů, které se mění každých šest týdnů.

Po burgeru mohou sáhnout i lidé na dietě
I vyznavači tvrdého fitness režimu teď mohou navštívit restaurace McDonald´s i jindy, než když mají svůj „cheat day“. Nyní se zde mohou stravovat kdykoliv. Stejně tak je Naked burger ideální variantou pro lidi, kteří jsou alergičtí na lepek. Odebráním housky burger ztratí nejen veškerý obsah lepku, ale taky značnou část sacharidů a zmenší se i objem kalorií. „Bezlepkáři“ však mohou sáhnout i po bezlepkové housce, kterou McDonald´s již dva roky nabízí v burgeru McRoyal.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!