Marketing

Ocenění TOP In-store realizace měsíce dubna 2018 získala kampaň GARNIER Botanic Therapy

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc duben 2018 se vítězem stala realizace Paletové vystavení GARNIER Botanic Therapy.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s drtivou převahou kampaň Paletové vystavení GARNIER Botanic Therapy, která využila za POS nosič dvoupaletí a probíhala v období 3.4. – 18.4.2018 v řetězcích Globus a Albert. Zadavatelem realizace byla společnost L’Oréal Česká republika s.r.o. a kreativní agenturou a realizátorem společnost Authentica, s.r.o.

I když tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,97 bodů z maxima 10 bodů, tak vyhrála s historicky největším náskokem před druhou realizací (o 1,24 bodu). V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala kampaň stejné ohodnocení 7,7. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,2 bodů.

„Tato realizace působí čistě, vzdušně a vzbuzuje pocit svěžesti odpovídající produktu,“ hodnotí prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová. „Je to dobře zvolené paletové vystavení.“

„Zajímavé pojetí vystavení spojením vlasové kosmetiky s přírodou/květinami,“ zaujalo Martina Hasilíka, člena vedení asociace POPAI CE. „Velké vystavení včetně podlahové grafiky evokuje prémiovost produktu, pro zákazníky působí celkové vystavení velmi příjemně a atmosféra příjemného prostředí je nasnadě.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *