Centrum Chodov s příchodem letních prázdnin rozšířilo portfolio prodejen s módou o další unikátní značku, která zde představila svou první českou vlajkovou loď. Adidas NEO, svěží přírůstek legendární značky, nabízí originální mladistvou módu s bohatou nabídkou oděvů, obuvi i doplňků. Cílí na zákazníky ve věku 14 až 19 let, kteří vyhledávají neotřelé designové modely. Centrum Chodov uvedením další nové značky na český trh opět potvrdilo svou pozici trendsettera.
Centrum Chodov otevřením nové prodejny adidas NEO zajisté potěšilo všechny vyznavače originální sportovně a volnočasově laděné módy. Svěží značka, jež se v České republice představila v úplné premiéře, se inspiruje životním stylem mládeže. „NEO pro nás znamená něco nového; něco, co je nové nejen názvem, ale i pojetím a duchem. Jsme šťastni, že výrobky a zážitky, které nabízíme, ztělesňují tuto filozofii. V Německu jsme úspěšně otevřeli celkem deset obchodů. Pražské Centrum Chodov je úžasným místem pro první představení naší kolekce mladým českým zákazníkům,“ uvedl obchodní ředitel adidas NEO Label Michael Stanier. Pobočka v Centru Chodov nabízí hravé kombinace současných trendů – džínovinu v odvážných barvách, bundy s kapucí, šortky z vintage denimu, pestrobarevné grafické potisky a módní kostkované vzory. Sortiment, cílený na zákazníky ve věku 14–19 let, bude doplňován až pětkrát týdně.
„Jsem ráda, že přinášíme další unikátní módní značku. Centrum Chodov uvedením adidas NEO na český trh opět potvrzuje, že návštěvníkům nabízí jedinečné nákupy. Věřím, že originální sortiment této mladé značky si najde spoustu příznivců i u nás,“ řekla Marcela Hrdličková, ředitelka Centra Chodov.
Po bláznivé a ničím nespoutané letní kolekci přijde zklidnění v podobě „Sports Lux“ podzim/zima 2014, která opět kombinuje sportovní a moderní prvky. Kolekci budou dominovat sportovní kalhoty a letecké bundy v odvážných barvách s nezaměnitelnými potisky v NEO stylu. Chybět nebude ani pestrobarevná módní obuv, široká škála výrobků z denimu a různé oděvní doplňky.