Fidorka reprezentuje Českou republiku na globálním výzkumném kongresu ESOMAR v Istanbulu, který proběhne 22. – 25. 9. 2013. Mezinárodní porotu zaujala úspěšným re-launchem značky v roce 2012 a dostala se do finále soutěže Research Efectiveness Award.
ESOMAR je nejdůležitější celosvětová profesní organizace výzkumníků sdružujících zástupce jak výzkumných agentur, tak výzkumníků na straně klienta. Hlavní prioritou této společnosti je propagovat a rozvíjet výzkum. Na každoročním globálním kongresu této organizace, který se koná 22. – 25. 9. v Istanbulu se finálního kola soutěže o cenu Research Efectiveness Award zúčastní za Českou republiku právě Fidorka.
Tato tradiční česká značka polévaných oplatek uspěla v konkurenci případových studií z celého světa a do finále postoupila spolu se dvěma soupeři z Kanady a Německa. Cena se udílí jednou ročně za nejlepší demonstraci přínosu výzkumu trhu pro obchodní výsledky firmy. „Fidorka zaujala mezinárodní porotu úspěšným re-launchem značky v roce 2012, který byl iniciován díky úspěšné kombinaci tradičních výzkumných postupů a nových kolaborativních a co-creativních technik. Ty ve výsledku pomohly vytvořit inspirativní komunikaci, která nadchla jak interně, tak externě. Přinesla výborné obchodní výsledky v podobě prodejů, růstu podílu na trhu, ale i velké množství cen obdržené za launchovací kampaň,“ komentuje úspěch Jiří Michal ze společnosti Mondelez Czech Republic.
Případovou studii bude v Istanbulu prezentovat výzkumný tým Fidorky stávající se z Jiřího Michala, který má na starosti výzkum trhu ve společnosti Mondelēz International prodávající Fidorku a Jaroslava Círa ze společnosti Perfect Crowd reprezentujícího dodavatelskou agenturu zaměřující se na co-creation techniky.
– red –
















Follow


