Marketing

Seriál HBO Hra o trůny spojil síly s českým Pivovarem Ferdinand

Seriál Hra o trůny je fenoménem, který k obrazovkám a monitorům přilákal rekordní sledovanost diváků na celém světě. Početnou fanouškovskou základnu má také v České republice, kde HBO pořádala jednu ze světových premiér 7. řady.

Pouze u nás si však fanoušci mohli odnést jedinečný suvenýr. Pivo značky Zlovlk, které pro tuto příležitost stočili v benešovském Pivovaru Ferdinand.

Hra o trůny pojednává o krvelačném boji šlechtických rodů o moc ve fantasy světě Západozemí, zároveň je však také jednou z nejpopulárnějších seriálových značek současnosti s miliony diváků po celém světě. V polovině července seriál odstartoval svou sedmou řadu, což byl pro HBO důvod potěšit fanoušky kino projekcemi po celé republice, během nichž mohli zhlédnout závěr šesté sezóny, stejně jako první díl aktuální sedmé.

Projekce proběhly po celé republice ve spolupráci se sítí Cinestar 17. července. Ve dvou pražských kinech, na Černém Mostě a na Andělu, však fanoušci mohli navíc získat jedinečný dárek. Výměnou za podpis pod petici za založení církve Pána světla, o jejichž výběr se v souladu se seriálovými reáliemi starala herečka v kostýmu rudé kněžky, obdrželi světlý ležák od Pivovaru Ferdinand.

Ten pro účely seriálu získal zbrusu novou etiketu a fanoušci si ho tak užívali coby “Zlovlka desítku” z pivovaru Zimohrad. Etikety pro typicky český nápoj, stejně jako realizaci celého eventu, zajistily agentury Konektor Social a PR.Konektor. „Design etikety byl vytvořen podle vzorů pivních značek s propojením s fantasy světem Západozemí. Vznikla tak limitovaná edice suvenýru, jehož fotografie byly hojně sdíleny na sociálních sítích,“ uvádí Vendula Hladká, marketingová ředitelka HBO.

Možnost spolupráce se seriálem z produkce HBO kladně hodnotí i Petr Dařílek, jednatel Pivovaru Ferdinand: „Pro nás to nebyla první spolupráce tohoto typu, určitě však nejvýznamnější vzhledem k popularitě Hry o trůny. Věřím, že dárek udělal fanouškům seriálu radost. A dřív, než si láhev vystaví, ji stihnou vypít a ochutnat naše pivo.“

Na promítání nesměl chybět Smybox s hashtagem #zimajetady, o jehož obsluhu, stejně jako o distribuci piv, se postarali promotéři z šermířské skupiny Fenris. Ti byli pro účely projekce oblečeni v kostýmech Noční hlídky – bojovníků proti nemrtvým, jejichž příchod je ústředním tématem sedmé sezóny seriálu. Proto nemohl chybět ani Jon Snow doprovázený bílým vlkem, vděčným objektem hledáčků fotoaparátů.

Čtěte také