Už od středy 21. srpna až do 24. září 2013 poběží v supermarketech a hypermarketech Albert nová šmoulí kampaň, která určitě potěší nejen nejmenší zákazníky, ale i jejich rodiče. Její začátek předznamenal film Šmoulové ve 3D, který se v našich kinech začal promítat na začátku srpna.
Šmoulové se v nové kampani představí vedle vedoucího prodejny Daniela Svobody. Jejich úkolem však nebude jen bavit děti v průběhu nakupování. Šmoulové s sebou přináší i spoustu výrobků značky Albert Quality s certifikátem „Vím, co jím“ a novou řadu zdravých výrobků pro děti.
Letošek přinese zákazníkům supermarketů a hypermarketů Albert velkou změnu v samotné mechanice této loajalitní kampaně. Za každých utracených 200 Kč dostanou zákazníci jeden bod, přičemž za sedm bodů bude možné získat plyšového šmoulu. Vybírat si přitom budou moci ze šesti plyšáků – Šmouly, Šmoulinky, Taťky Šmouly a Koumáka. Na výběr budou také dvě nové postavičky z filmu – neplechové slečna Vexy a drsňák Hackus. Každý týden budou v nabídce jiní plyšoví šmoulové, aby mohli zákazníci v průběhu kampaně svou sbírku co nejlépe zkompletovat. Čtyři z těchto plyšových postaviček si zákazníci budou moci i koupit, a to za částku 199 Kč. Koupit ale nebude možné Vexy a Hackuse. Tyto dva neplechy bude možné získat pouze za body nebo ve „Šmoulích měňárnách“, kde budou mít bezesporu velkou hodnotu, protože jejich počet bude limitován.
„Věříme, že i letošní pojetí šmoulí kampaně bude úspěšné a že se opět zapojí celé rodiny. Plyšové postavičky šmoulů určitě ohromí každého. Plyšáci jsou navíc stejně velcí jako skuteční šmoulové, tedy na tři jablíčka,“ říká Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold Czech Republic, která vede tým připravující celou kampaň. „Sbírání bodů bude zjednodušené vydáváním bodů i za tzv. partnerské produkty, kterých je připravena celá řada,“ dodává.

Celou kampaň bude provázet i řada produktů obrandovaných postavičkami šmoulů. Objeví se například na produktech vlastní značky, jako jsou AQ ochucené mléko, AQ slunečnicový chleba, AQ vícezrnné sušenky nebo AQ džusy, ale i na dalších, například na sýru Eidámek 30%, kukuřičných křupkách nebo ovocných tyčinkách různých příchutí. Tato řada je výjimečná tím, že se jedná o výrobky, které prošly přísným hodnocením kritérií „Vím, co jím“.
Šmouly ale najdeme i na non-foodových produktech, například na papírových nebo vlhčených kapesníčcích. Děti určitě nadchnou bačkůrky se šmouly nebo spousty školních potřeb, které budou k dostání exkluzivně v prodejnách Albert. Maminky si pak pro své ratolesti mohou zakoupit šmoulí plenky Albert Quality v různých velikostech.
Se šmouly se po dobu kampaně budeme setkávat i v televizních reklamách, tištěných advertorialech a v reklamě před dětskými filmy v kinech. To, že propukla šmoulí mánie, poznají zákazníci i v prodejnách Albert. V rozhlase poběží šmoulí znělka, prodejny budou vyladěné do modra, nebudou chybět ani bannery se šmouly. Během kampaně budou šmoulové také v letácích. Na nově vytvořené mikrostránce a na facebookovém profilu Albert ČR bude možné se šmouly soutěžit a hrát hry.
-red-
















Follow

