Branding

SodaStream se mění: S novým logem přichází nová vizuální identita i komunikace značky

Výrobce perlivé vody SodaStream ohlásil v září loňského roku komplexní repositioning. Ten navazuje na digitální transformaci a spotřebitelsky orientovanou strategii, kterou zahájil před třemi lety. Značka přitom sází především na rostoucí zájem spotřebitelů o design, inovace, mixologii a uživatelský komfort.

Jako odpověď na stále markantnější trend domácí přípravy čerstvé perlivé vody i poptávku po dostupnějších prémiových produktech přináší SodaStream komplexní redesign své vizuální identity, komunikace i produktového portfolia. Pro české zákazníky bude v tomto ohledu přelomový právě rok 2023.

Jádrem nového positioningu značky je výzva „Push for Better“ inspirovaná stisknutím tlačítka na výrobníku perlivé vody SodaStream. Jednoduchý úkon tak symbolizuje spuštění „řetězové reakce“ pozitivních změn – pro spotřebitele i pro planetu.

Součástí nové vizuální identity značky je také nový ikonický symbol. Tvoří ho dvě vzájemně propojené kapky vody uspořádané do formace jin a jang, jež znázorňuje rovnováhu a harmonii a zároveň připomíná planetu. Design vytváří charakteristické písmeno „S“, které symbolizuje značku. Nová paleta barev SodaStream je inspirována přírodou reprezentující dlouhodobý závazek společnosti dělat víc pro planetu. Základními barvami značky jsou nově svěží modrá, tmavě modrá a písková, evokující čistotu a svěžest vody a jas písku.

„Naše nová strategie ‚Push for Better‘ s doprovodnými vizuálními elementy je dalším milníkem na cestě, kterou se společnost SodaStream snaží dosáhnout zásadní změny v přístupu k nápojům. Tato cesta představuje revoluci v globálním nápojovém průmyslu,“ uvedl generální ředitel společnosti SodaStream Eyal Shohat a dodal: „Jako odborníci na přípravu perlivých nápojů jsme nadšeni, že můžeme našim spotřebitelům zprostředkovat výjimečnou uživatelskou zkušenost, komfort i lepší kvalitu života, která s domácí přípravou perlivých nápojů úzce souvisí. Používáním výrobníků SodaStream mají naši spotřebitelé možnost dělat něco, co prospívá jim i naší planetě.“

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!