Reklama

Soutěž České spořitelny o medaili z ryzího zlata

Česká spořitelna, Generální partner Českého olympijského týmu 2013-16, spustí 20. ledna kampaň na stránce www.fanouskiada.cz. Na konci soutěže si tři nejaktivnější fanoušci českého olympijského týmu na zimní olympiádě v Soči odnesou medaile z ryzího zlata v celkové hodnotě 1 milion Kč.

Ve Fanouškiádě bude totiž záležet především na tom, jak je kdo velkým fanouškem českých sportovců a nakolik dává do jejich podpory srdce. Ve velké hře tak může vyhrát kdokoliv. Bude sbírat body za každodenní aktivity, získávat zajímavé informace z centra olympijského dění v Soči a možnost sledovat, jak úspěchy českých sportovců prožívají ostatní fanoušci. Hrát může na www.fanouskiada.cz. Každý den  se rozdělí nejlepším fanouškům oblečení z oficiální olympijské kolekce Alpine Pro.

Fanouškiada

V týdenních soutěžích se bude vždy hrát o domácí kino s LCD televizí, tablety či herní konzole. Pro tři nejlepší fanoušky budou  medaile vyrobené celé z ryzího zlata v celkové hodnotě 1 milion Kč.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!