banner_left
On-line

Společnost ŠkoFIN dokončila pilotní fázi své prezentace na sociálních sítích Facebook a Twitter

Sociální sítě se již staly neodmyslitelným nástrojem komunikace mnoha společností a marketéři dostali nástroj jak efektivně komunikovat s mladší cílovou skupinou. Facebook se stane především zábavnou a edukativní platformou pro fanoušky značky, kteří zde najdou produktové novinky. Twitter bude cílit více na odbornou veřejnost a fajnšmekry. Budou se zde objevovat informace z aktuálního dění uvnitř společnosti a koncernu obecně.

Lukáš Cankař, za marketing ŠkoFINu uvádí: „Komunikace s mladší cílovou skupinou nám dlouhodobě chyběla. Tak, jako doposud, věříme, že potenciální fanoušci ocení nejen naše produktové výhody, ale i jejich transparentní komunikaci. Jsme otevřeni jejich zpětné vazbě. Chceme zaujmout zábavným obsahem a podpořit námi dlouhodobě prosazovanou myšlenku mobility. Potenciál máme jak v pozitivním vnímání naší značky, tak i v široké základně fanoušků, kteří se o dění kolem Audi, SEAT, Volkswagen a ŠKODA AUTO zajímají. Toto nám potvrzují i čísla. Po necelých 7 týdnech máme přes 2,5 tisíce fanoušků na Facebooku a průměrné zaujetí našich příspěvků za červen bylo necelých 9%.“

ŠkoFIN plánuje po vyhodnocení pilotní fáze zahrnout propagaci svých sociálních sítí i do nadlinkové komunikace. Do budoucna dále zvažuje rozšíření na další specifičtější profily, jako jsou Instagram nebo LinkedIN.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *