Společnost Wrigley přináší na český i slovenský trh nové velké 174 gramové Skittles ve vylepšeném znovu uzavíratelném balení. Zároveň zahajuje originální komunikační kampaň a představuje bonbóny Skittles jako pochoutku ideální pro sdílení s přáteli, rodinou i kolegy.
„Neustále pracujeme na tom, aby byla značka Skittles spotřebiteli vnímána jako synonymum báječné chuti, zábavy i nečekaných zážitků. Letos se zaměřujeme na téma sdílení a uvádíme na trh 174 gramové bonbóny Skittles, protože věříme, že větší praktické balení a ta správná společnost umocní potěšení z této jedinečné pochoutky s ovocnou příchutí,“ doplňuje brand managerka značky Skittles Hana Lerchová.
Vylepšený obal je po odtržení vyznačené části možné znovu uzavřít a díky pevnému dnu kamkoli postavit. Samotné bonbóny s ovocnou příchutí zůstávají nezměněny a stále přinášejí tu jedinečnou šťavnatou chuť. Každý pestrobarevný kousek je originální kombinací měkkého žvýkacího středu a křupavé polevy s nezaměnitelným „S“. Nové 174 gramové balení duhových bonbónů Skittles nahradí doposud prodávané 125 gramové balení. Dostupné je v běžné obchodní síti v příchutích Skittles Fruits, Skittles Crazy Sours a Skittles Wild Berry za doporučenou cenu 37,90 Kč.
V průběhu roku kampaň podpoří mix aktivit zahrnující interaktivní digitální projekty, PR a spolupráci s mediálními partnery.