Obchod

Velkoobchodní expanze módní značky s.Oliver ve formátu „shop-in-shop“

Módní a lifestylová značka s.Oliver v České republice dokončila velkoobchodní expanzi do sítě hypermarketů Globus. V současné době je dámská a pánská móda s.Oliver v prodeji ve třinácti obchodech typu „shop-in-shop“. Moderní design s.Oliver v tzv. Fashion Stores, nacházejících se v pasážích Globus, byl navržen dle originálního německého konceptu BLOCHER BLOCHER SHOPS. Značka s.Oliver v rámci těchto prodejních míst, která spravuje síť Globus, působí na celkové ploše více než 1.200 m2.

„S růstem plochy i prvními prodeji jsme maximálně spokojeni. Pro takto velký projekt, jakým je otevření třinácti velkých a reprezentativních prodejních ploch, je pro nás Globus – se svým důrazem na kvalitu – velmi dobrým partnerem. Vybrali jsme si ho také proto, že jeho prodejny najdou zákazníci prakticky ve všech regionech. I do budoucna jsme nakloněni dalším možnostem rozšíření vzájemné spolupráce,“ konstatuje Vladislav Hypš, Country Manager s.Oliver pro Českou republiku a Slovensko. Také v sousedním Německu je módní řetězec s.Oliver se zastoupením v „shop-in-shop“ obchodech v pasážích Globus spokojený.

s.Oliver

Síť hypermarketů Globus se rozhodla výrazně posílit nabídku značkové módy ve stylovém konceptu, který úspěšně naplňuje trendy interiérového designu obchodů tradičních nákupních center, specializujících se na segment módy. „Fashion Stores jsou skvělým příkladem, jak oživit a zkvalitnit pasáž hypermarketu a zároveň rozšířit portfolio služeb pro zákazníky. Tímto směrem se rozhodně chceme ubírat,“ říká Andrea Matejová, Purchasing Manager společnosti Globus ČR, a doplňuje: „Tento formát je velmi úspěšný i v zahraničí, proto jsme přesvědčeni, že na něj budou pozitivně reagovat i naši zákazníci. Multibrandová i cenová skladba módního zboží je vyvážena tak, aby byla pro zákazníky atraktivní.“ Společně se značkou s.Oliver sdílí plochu Fashion Stores značky Lerros, Lee a Wrangler.

s.Oliver

Globus představuje pro s.Oliver strategického partnera v oblasti velkoobchodu. Vzhledem k relativní saturaci na poli maloobchodu se módní řetězec v posledních dvou letech zaměřil právě na posílení velkoobchodních prodejů. Výraznější expanze za tuto dobu vedla k významnému navýšení velkoobchodního obratu.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *