Reklama

Začíná kampaň, která propaguje polské značky v České republice

„Made in Poland” je název nové informační a propagační kampaně polského ministerstva hospodářství. Vládní resort bude povzbuzovat české podniky ke spolupráci s polskými firmami – důvěryhodnými a moderními obchodními partnery. Kampaň v České republice zahrňuje reklamu v tisku, na internetu, venkovní reklamu a PR aktivity. Bude současně probíhat také v Německu a na Ukrajině. V příštím roce se rozšíří do Ruska a Číny.

Cílem kampaně „Made in Poland“ je zlepšení vnímání Polska – důvěryhodného a moderního obchodního partnera mezi zahraničními podnikateli. – Chceme ukázat světu, že naše země má vlastní zajímavé vývozní speciality, a polské firmy mohou úspěšně spolupracovat se zahraničními partnery – zdůraznila náměstkyně ministra hospodářství Ilona Antoniszyn-Klik. – Předpokládáme, že informace o polských značkách se prostřednictvím kampaně rozšíří mezi zahraničními investory a ukáže přednosti výrobků našeho hospodářství – podotkla náměstkyně ministra.

Kampaň se soustředí na rostoucí potenciál polského hospodářství a nové možnosti pro polské podnikatele. „Made in Poland” ukazuje, že Polsko má kompetence, znalosti a především výrobky, které mohou úspěšně konkurovat na mezinárodních trzích. Kampaň má povzbudit české firmy k zahájení spolupráce s polskými partnery.

V ČR budou propagovány polské vývozní speciality v oboru biotechnologického a farmaceutického průmyslu, výroby dveří a oken, stavebnictví a obranného průmyslu. V rámci kampaně bude zpracována zpráva pod názvem: „Polské firmy a výrobky ”, v níž bude uvedena jak makroekonomická situace polského hospodářství, tak i podrobný popis jednotlivých oborů.

V rámci kampaně se bude v ČR konat hospodářské fórum za účastí zástupců polského a českého světa politiky a obchodu.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!