Branding

Zelení vstupují do předvolební kampaně s novou identitou a zjednodušeným názvem

Zelení představili na svém sjezdu nové logo. Zároveň rozhodli o změně zkratky názvu strany ze SZ na Zelení. V novém logu je samotné písmeno “Z”.

„Pojďme se vydat směrem k nové a progresivní značce, prosté kudrlinek, manýr, která bude přímočaře a sebevědomě dávat prostor pro nová užití. V dnešní zrychlené digitální době, kdy forma nabízí nové netušené možnosti prezentace obsahu, který je u našich, ne vždy jednoduchých, témat vždy pochopen a vysvětlen správně. Minimalistická proporce nové značky dává ve skutečnosti maximalistické možnosti využití, reinterpretaci, vytváření hry tvarů, asociací s písmenem Z. Změna, začátek, země, zodpovědnost. To všechno může být naše nové Z,“ uvedl Lukáš Otevřel, volební manažer strany.

zeleni_brand

Na úvod komunikační kampaně, která bude podporovat novou značku Zelených v blížících se volbách do sněmovny, vznikl krátký spot, ze studia Oficina který přibližuje filozofii nové identity. Autorem loga a nové corporate identity Zelených je Babeta Ondrová.

„O co nám jde? O vytvoření atraktivní až ikonické značky, která na konkrétních srozumitelných tématech vysvětluje “zelené” myšlenky stávajícím voličům i těm, kdo o SZ zatím uvažovali jen okrajově. Značka zelených je živá, současná, atraktivní a transparentní,“ doplnil Otevřel.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!