Služby

Actum: e-mail marketing pro Carrefour

Společnost Carrefour ČR zařadila e-mail marketing mezi své komunikační aktivity jako součást internet marketingu.

Řešení pro využití e-mail marketingu, které je založeno na technologii Actum.Zine, připravilo internetové studio Actum.

E-mail marketing je velice účinným nástrojem marketingu na internetu, je vhodný pro budování loajality, získání zpětné vazby, pravidelnou komunikaci a firemní publikace. Carrefour zvolil tuto cestu pro pravidelné informování svých zákazníků o slevách a novinkách v síti svých prodejen. „Strategie, kterou pro nás společnost Actum připravila, plně vyhovuje vysokým nárokům, které klademe na komunikaci se zákazníky. Inovativní a spolehlivé řešení umožňuje přesné cílené oslovení a vyhodnocení dopadu komunikace,“ řekla Linda Erebai z oddělení Customer Marketing Carrefour ČR.

Actum.zine je softwarová aplikace pro přípravu a handling e-mail marketingových kampaní a firemních časopisů. Hlavní výhodou jsou ucelené a přesné informace a statistiky, pomocí kterých je možné vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!