MARCO / BBN zvítězila v tendru na dodavatele flexibilních mechanik pro Plzeňský Prazdroj, a.s. Klient zvolil agenturou navržené varianty mechanik pro přímou podporu značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast na provozovnách svých odběratelů.
První flexibilní mechanika pro podporu prodeje značky Velkopopovický Kozel odstartovala v těchto dnech ve vybraných provozovnách po celé republice. Mechanika je na bázi karetní hry „21“ s názvem OKO BERE VÍC.
Ke komunikaci s konečným spotřebitelem – hostem gastronomické provozovny – byla zvolena forma plakátů s originální grafikou. S pravidly akce se konzument setká také na účtenkách a stíracích kupónech. Jednou z odměn jsou dvouhlavé mariášové karty opět v originálním designu promované značky.
Cílem je podpořit prodej promovaných značek. Konzumenti zlatavého moku z produkce Plzeňského Prazdroje se ve vybraných provozovnách mohou tak od července těšit na tři zajímavé aktivity.
– red –















Follow




