Společnost Regie Radio Music v současnosti zastupuje tři nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanice. Plyne to z aktuálního žebříčku poslechovosti rádií, který přinesl metodicky nový průzkum Radio Projekt.
V polovině roku 2005 se všechny rozhlasové subjekty shodly na nutnosti modernizovat stávající výzkum poslechovosti rozhlasových stanic. Nový výzkum Radio Projekt je realizován prostřednictvím metodiky CATI (telefonické dotazování). Nový výzkum již nepokrývá více médií, ale naopak se týká pouze rozhlasu. Aktuální výsledky nového měření – Radio Projektu – realizovaného společnostmi Median a Stem Mark, lépe kvantifikují celkovou sílu rozhlasových médií a přesněji měří poslechovost jednotlivých rozhlasových stanic.
Rádio Impuls je nejposlouchanější rozhlasovou stanicí mezi všemi rádii v ČR, denně ho poslouchá 940 tis. posluchačů. Pozici lídra rozhlasového trhu Rádio Impuls potvrzuje v podílu na trhu (11,9 %) i v týdenní poslechovosti (1 761 tis. posluchačů týdně). Zároveň dosáhlo prvenství i mezi všemi rádii v cílové skupině 20-49 let; stejně tak i v cílové skupině muži je nejúspěšnější rozhlasovou stanicí (510 tis. posluchačů denně, 12,4 % share).
S minimálním odstupem za Rádiem Impuls je Evropa 2, denně ji poslouchá 932 tis. posluchačů. S podílem na trhu 10,1 % předstihla i ČRo 1 Radiožurnál. V rámci cílové skupiny 12-39 let je Evropa 2 lídrem trhu s 763 tis. posluchači a s podílem 17,8 %. V cílové skupině 12-29 let je podíl Evropy 2 na trhu dokonce 22,8 %.
Těsně za prvními dvěma rádii se umístila Frekvence 1, kterou poslouchá denně 903 tis. posluchačů a jež s hodnotou 11,5 % dosahuje druhého nejvyššího podílu na trhu. Frekvence 1 je nejposlouchanější rozhlasovou stanicí mezi všemi rádii v ČR v cílově skupině ženy, denně si ji naladí 473 tis. posluchaček (share 12,8 %).
Silnou pozici na regionálních trzích mají i další rádia zastupovaná společností Regie Radio Music. Rádio Bonton poslouchá denně 63 tis. posluchačů, sílu posluchačské základny ukázalo i rádio RockZone 105,9, které si naladí 32 tis. posluchačů denně, a rádia Haná a Rubi shodně poslouchá denně 35 tis. posluchačů denně.
Produkt RRM Total dosahuje významného počtu posluchačů. Každý týden s ním do kontaktu přijde více než 4 217 tis. osob. Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, k tomu uvádí: „Jsme rádi, že naše dlouhodobá obchodní strategie, která kombinuje sílu celoplošných stanic Rádio Impuls, Frekvence 1, Evropa 2 s dynamikou a přesným cílením regionálních stanic RockZone 105,9, Radio Info, Bonton, Haná a Rubi je potvrzena i novou metodikou výzkumu. Vše nasvědčuje tomu, že se nacházíme pouze na začátku dalšího růstu naší společnosti.“
– red –















Follow




