Strategii pro ovocné džusy a ledové čaje vypracoval Pfanner ve spolupráci s firmou Česká produkční, s.r.o., jejíž interní tým se podílel na kreativním řešení reklamní kampaně s názvem „Pro trochu lepší den“. Dvojportréty, které se na vizuálech společně s produktem objeví, vznikaly v ateliéru fotografa Jaroslava Šimandla.
„Jsme si vědomi svojí kvality, která nás odlišuje od konkurence, ale jsme také realisté. Víme, že lidem nezměníme život, neuzdravíme je ani nebudou šťastnější. Jen jim chceme trochu zpříjemnit den našimi produkty“, uvedl Lukáš Krůta, marketingový ředitel firmy Pfanner.
Kampaň, která je zacílena hlavně na městské obyvatelstvo, navazuje na předchozí aktivity a chce potvrdit pozici značky Pfanner v prémiovém segmentu. „Situace na trhu a výsledky posledních let nás utvrzují v tom, že na českém trhu je již jen jedna prémiová značka džusů a to komunikuje i naše kampaň.“ řekl Krůta.
Produktová kampaň odstartuje v Čechách i na Slovensku v letních měsících a bude využívat mediální mix outdoor a indoor inzerce a POS.
-red-















Follow




