On-line

clickBakers přináší do Česka novinku, která pomůže lépe cílit marketingové kampaně

Společnost clickBakers přichází na český a slovenský reklamní trh s řešením, které výrazně mění možnosti nastavení a cílení internetových kampaní.

Jako jediná používá technologii tzv. post-click optimalizace, při které se obsah reklamní kampaně přizpůsobí konkrétnímu uživateli až po jeho kliku na banner, a to na základě získaných technických parametrů. Nový způsob přináší výhody nejenom inzerentům a publisherům, kteří reklamu na svém webu zobrazují, ale i samotnému uživateli. clickBakers aktuálně zpracují až 100 milionů kliků denně.

clickBakers je samostatné řešení na bázi cloudu (SaaS), které zvyšuje konverzní poměr, jeden z nejdůležitějších ukazatelů v on-line marketingu. U určitých typů kampaní se může konverze zvýšit až o 40 %. Je to možné díky POST-CLICK OPTIMALIZACI, tedy při vhodném využití dat o koncovém uživateli poté, co klikne na reklamu. Následně se mu na cílové landing page zobrazí relevantnější obsah, přizpůsobený získaným informacím.

clickBakers přesně identifikují technické parametry kliku
Jako jediná technologie na českém trhu umí clickBakers s úplnou přesností určit mobilního operátora koncového uživatele, typ zařízení (PC, mobil, tablet), operační systém i typ připojení (wi-fi, 3G, 4G), prostřednictvím Mobile IP. clickBakers umí též optimalizovat kampaň na základě lokalizace uživatele na úrovni státu, oblasti, města nebo obce (Geo IP). clickBakers tak zkrátí cestu k cílové stránce. Uživatele systému Android například může přesměrovat přímo do Google Play (Chrome Web Store), kde může rovnou nakoupit. V případě lokalizace prostřednictvím Geo IP zase může zobrazit uživateli cílovou stránku přímo s pobočkou v místě jeho bydliště, nebo nejbližší dostupnou.

Efektivnější reklama, vyšší zisky pro inzerenty
Díky clickBakers mohou mediální a reklamní agentury, ale i samotní inzerenti zlepšit filtrování kliků a cílení, zvýšit konverzní poměr a v konečném důsledku maximalizovat zisky z online reklamy.
„Reklama na internetu, a speciálně v mobilním prostředí, není dostatečně cílená a efektivní, a to i přes velké množství dat, které dnes už umíme o uživatelích internetu zjistit. Přitom budoucnost internetu je právě na mobilu. Lepší cílení je prospěšné jak pro publishery, nákup a inzerenty, kteří tímto způsobem mohou dosáhnout vyšší míry konverze a následně vyšších zisků, ale i pro koncové uživatele, kterým přináší relevantní obsah,“ říká Adrian Brázdil, Senior Sales Manager clickBakers, který je zodpovědný za aktivity společnosti v Česku.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *