ICT

Ikony táhnou – kampaň na IT pracovníky zabrala

Náborová kampaň „Staň se ikonou“ dokázala za několik posledních měsíců loňského roku přitáhnout 30 nových IT zaměstnanců. Jde o projekt společnosti Iconity, která se zaměřuje na vyhledávání specifických IT pozic.

Kampaň doprovázely výrazné ikonické vizuály na internetu, v brněnských tramvajích, pražském metru a na vybraných bigboardech.

Přestože IT trh dlouhodobě žehrá na nedostatek pracovních sil, v Iconity je situace zcela opačná. „Daří se nám přesvědčit až čtyři lidi měsíčně, což je dvojnásobek než umí nejlepší personální agentury,“ komentuje dosavadní trend Petr Mahdalíček, majitel Iconity.

Úspěch Iconity vychází z několika předpokladů. Kromě důsledného mapování personálního trhu jde především o specializaci na několik vybraných pozic a dlouhodobou komunikaci s potenciálními uchazeči. „Nabízíme určitý standard, důvěryhodnost a garanci. To je důležité nejen pro samotné zaměstnance, ale i firmy, které hledají šikovné IT lidi. Obě strany tak dokážeme mnohem efektivněji propojit,“ vysvětluje výhody David Nárožný, výkonný ředitel Iconity.

Kampaň, kterou připravilo brněnské kreativní studio David Geč, se opírá o zaměstnance společnosti Simplity, která je primárním odběratelem vhodných uchazečů. Kromě českých zástupců se do ní zapojili i dva kolegové z Německa a jeden Rakušan.

Efektivita Iconity se projevuje také v přípravě dílčích IT projektů. „Standardní výběrové řízení na zaměstnance trvá i čtyři měsíce, takže když jej potřebujete do nějakého projektu, získáte jej většinou pozdě. S Iconity jsme mnohem pružnější a nábor je mnohem rychlejší,“ pochvaluje si Mahdalíček.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *