Reklama

Jezevčík Eda je novou tváří reklamní kampaně Hypoteční banky

Hypoteční banka, spouští novou reklamní kampaň nazvanou „Zkraťte si cestu domů“. Oproti předešlým kampaním však nebude mít sezónní ani produktový charakter, ale v různých variantách bude přítomna v médiích po celý letošní rok.

Kampaň, jejímž hlavním protagonistou je jezevčík Eda, má za cíl podporovat povědomí o Hypoteční bance jako jedničce na trhu s hypotečními úvěry. K vidění bude jak v televizi, tak na internetu nebo na bigboardech u dálničních tahů.

hypotecni_banka_jezevcik

Vizuální stránka nové kampaně připomíná film o té nejkratší cestě k vysněnému bydlení a atmosféru filmového trháku podporují i vizuály celé kampaně. Hlavní postavou je jezevčík Eda, který je již dlouholetým členem hypoteční rodiny a zvláště návštěvníkům poboček Hypoteční banky je znám jako výrazný a oblíbený poutač z výkladních skříní.

„Nová kampaň se tak výrazně odlišuje od výtvarného stylu, kterým se Hypoteční banka do nedávna prezentovala. V kampani klademe důraz na maximální komunikaci sloganu „Zkraťte si cestu domů“, a to nejen ve smyslu pořízení vlastní nemovitosti. Motiv „zkracování cesty“ je v nové kampani rozšířen i mimo oblast samotného bydlení. Proto bude také v jarní části kampaně zahrnuto nově i reklamní sdělení v oblasti dopravy,“ vysvětluje Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *