Reklama

Samsung zahajuje svou kampaň pro Olympijské hry v Soči 2014

Samsung oznamuje zahájení kampaně na podporu nejvýznamnější události v moderní historii ruského i mezinárodního sportu – zimních olympijských her v Soči 2014.

Po úspěchu své kampaně k olympijským hrám v Londýně 2012 se bude Samsung snažit učinit z her v Soči 2014 nejvíce inovativní a společensky dostupné, jaké kdy zimní olympijské hry ve své historii byly. V rámci strategie kampaně „Olympijské hry pro všechny“ plánuje společnost Samsung realizovat řadu iniciativ na podporu zimních olympijských her v Soči 2014, mezi které bude patřit například:

• Tým Samsung – jedna z klíčových aktivit společnosti Samsung. Program, který sdruží mnoho nadějných sportovců z celého světa.

• Public Wireless Olympic Works (WOW) – komunikační platforma, která zahrne více sportovních fanoušků po celém světě a poskytne informace o všech událostech spolehlivě a rychle.

• Samsung Global Blogger – společnost hodlá pokračovat ve svém mezinárodním programu, který má bloggerům umožnit komentovat dění na olympijských hrách i situace kolem nich.

Samsung plánuje zapojit do svých aktivit týkajících se Soči 2014 i vrcholové sportovce, aby přispěli k propagaci Olympijského hnutí a vytvořili osobní vazby mezi sportovci a sportovními fanoušky, a tím hry zpřístupnili všem.

Tým Samsung
Samsung zveřejnil první sestavu ruských sportovců, kteří se budou v době příprav Soči 2014 podílet na celosvětové marketingové kampani a interagovat se se sportovními fanoušky. Začnou Elizaveta Tuktamisheva, Nikita Kryukov a Tatyana Borodulina. Tým Samsung sdruží rozmanitou škálu nejlepších sportovců. „Je pro mne velkou ctí být součástí Týmu Samsung. Jsem potěšena, že mohou spolupracovat na kampani prosazující Olympijské hnutí, sport a zdravý životní styl mezi fanoušky z celého světa. Svým vlastním příkladem chci dokázat obzvláště mladší generaci, že sport je hlavně o víře v sebe sama a o tom, učinit z něj neoddělitelnou součást života,“ řekla Tatyana Borodulina.

Maria Sharapova, tvář značky Samsung, podporovala snahu města Soči o pořádání zimních olympijských her a nyní bude také spolupracovat na projektu Team Samsung, aby lidi inspirovala k zapojení se do sportu i do olympijských her.

Platforma WOW
Kromě Týmu Samsung budou iniciativy společnosti Samsung pro Soči 2014 zahrnovat i interaktivní komunikační platformu WOW (Wireless Olympic Works). Ta umožní členům olympijské rodiny (včetně VIP, organizátorů, rozhodčích a zaměstnanců) přijímat přes oficiální telefon olympijských her společnosti Samsung nejčerstvější informace o hrách. Navíc bude tato unikátní komunikační platforma dostupná i uživatelům z řad široké veřejnosti po celém světě, jelikož bude snadno přístupná pro většinu smartphonů. Inovační Public WOW servis bude navržen tak, aby sportovním fanouškům a médiím poskytoval přístup k aktuálním zprávám a dalším informacím ohledně her, včetně aktualizovaných plánů, předpovědi počasí, nejnovějších výsledků, počtu medailí a statistik rekordů v průběhu celých her.

Samsung Global Blogger
Mezinárodní program pro zapojení bloggerů nazvaný Samsung Global Blogger byl úspěšně realizován od olympijských her v Naganu 1998. Je výsledkem marketingové iniciativy společnosti Samsung, jejímž cílem je spojit sportovní fanoušky z celého světa, kteří chtějí navštívit Soči v průběhu olympijských her a být na vlastní oči svědky všech událostí. Díky inovativním bezdrátovým technologiím Samsung bude každý účastník programu Samsung Global Blogger schopen sdílet své zážitky ze Soči 2014 s celým světem.

Ještě bohatší zážitek z olympijských her
Samsung ještě více obohatí olympijský zážitek svou vlajkovou lodí, telefonem olympijských her, pomocí něhož zprostředkuje významné a zábavné zážitky před konáním i v průběhu zimních olympijských her Soči 2014. Technologie smartphonů Samsung vytvoří silné propojení mezi fanoušky a olympijskými hrami a bude ve středu sociálních aktivit obklopujících Soči 2014.

„Samsung podporuje olympijské hry Soči 2014, aby byly prvními opravdu společenskými zimními olympijskými hrami tím, že fanouškům umožňuje se aktivně zapojit a sdílet jejich zážitky kdykoliv a kdekoliv. Také poskytujeme nejpokročilejší bezdrátovou technologii olympijské rodině, abychom přispěli k úspěšnému průběhu her. Skrze sponzorování olympijských her se Samsung snaží emocionálně spojit se spotřebiteli a vytvořit prestižní značku na globální úrovni,“ řekl Yung Kook Lee, viceprezident a vedoucí globálního sportovního marketingu společnosti Samsung Electronics.

„Strategie kampaně společnosti Samsung k olympijským hrám, která zapojuje lidi z celého světa, aby se účastnili her, perfektně odpovídá naší vizi Soči 2014. Jsme velmi nadšení z marketingových plánů společnosti Samsung a očekáváme, že budou hrát důležitou roli v povznesení olympijského ducha,“ řekl Dmitry Chernyshenko, prezident a výkonný ředitel Olympijské a paralympijské organizační komise (SOCOG) Soči 2014.

„Samsung je vášnivým podporovatelem olympijských her po mnoho let. Díky jejich špičkové technologii jsme schopni sdílet všechny důležité momenty, inspirující úspěchy, emoce a oslavy olympijských her s našimi rodinami a přáteli,“ řekl Timo Lumme, generální ředitel televizních a marketingových služeb mezinárodního olympijského výboru.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!