První nezávislé setkání dealerů zorganizovala INCOMA Consult ve spolupráci se společnostmi INCOMA Research a MSX International, jak z důvodu poptávky trhu po platformě podobného výročního setkání odborníků, tak z důvodu stále sílícího tlaku na dealery samotné. Ti se v podmínkách extrémní konkurence a cenové války dle svých slov až v 98 % obchodních jednání uchylují k často neopodstatněným slevám, jejichž celková výše dosahuje minimálně 5 miliard Kč za rok.
Jednou z cest, jak tento jev zmírnit je nepochybně sdílení know how vyspělých evropských trhů a jejich odborníků, resp. poznání úspěšných praktických případů, aplikovatelných prakticky okamžitě do podmínek v ČR.
Z diskusí a ankety respondentů mezi více než 80 delegáty prvního ročníku Automotive Retail Forum vzešel najevo trvalý zájem o odpovědi na některé zásadní otázky, jak podpořit růst loajality zákazníků, jak prodat více, jak snížit náklady bez dopadu na kvalitu pro zákazníky, jak dosahovat synergií vedoucích při zachování nákladů k vyšším výnosům, jak přijít o co nejméně příležitostí a řadu dalších. Všem však je jedno společné – kterak dosáhnout zlepšení vlastní ekonomické situace a získat dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu.
– red –















Follow

